Sevgilinin gerçekten sevip sevmediğini nasıl anlarsın? gerçekten sevilip sevilmediğini öğrenmek için ne yapmak gerek?
cevaplarınızı bekliyorum.. teşekkürler :)
cevaplarınızı bekliyorum.. teşekkürler :)
evrime inananlara inanmayanlara söylüyorum... arkadaş kuyruk sallayamıyoruz... o yüzden herkesin bir metodu var... kimisi gülle gösterir kimisi tebessümle kimisi başka bişeyle... kimisi de içinde yaşar... öğrenmek de sezgiyle olur... öyle ÖSS usülü secenek doldurmayla değil... hissedersin zaten...
cevap için tesekkürler :)
rica ederim...
icinde yasiyorsa nasil ogrenebiliriz? benim sevgilim oyle sanirsam
bazıları vardır sevmez sevıyorum der senın için bişeyler yapar ama sevmez sırf sen onu sev die yapar bazıları sever ama hıc bısey yapmaz sadece severr..
x-rayden geçir:D ya bildiğin vücut dilini tara...
bir papatya koparır,seviyor sevmiyor seviyor... :D:D...Bu soğuk şakanın ardında aklıma gelen güzel bir sözü paylaşmak istiyorum :
"Senin için yapraklarını kopardığım papatyalardan özür diledim dün gece. "Haklısınız dedim, ne sevdiği belli, ne sevmediği.."
[P. Neruda] ..
cevap güzeldii tesekkur edıyorum :)
sahsen sureklı aramasından,24 saat mesaj atmasından,sureklı hedıyeler almasından ben sevgısını anlamam.zor gunumde yanımdaysa,agladıgımda uzuluyorsa,sevdıgını soylemeyıp bellı edıyosa,bana guven sagladıysa ben o adamın sevgısınden suphe asla etmem
anladım yorum için tesekkurler :)
fuzuli'ye sormuşlar:
sevmek mi daha güzel sevilmek mi? fuzuli demiş ki:
sevmek güzel çünkü sevdiğini bilirsin ama sevildiğinden asla emin olamazsın...
cevap harikaa tesekkür edıyorum
Cevap
6Cevap
Belli bir olgu değildir bu. Ağlarsa seviyordur,hediye alırsa seviyordur gibi olmaz olamaz. Hiç kimse aynı değil,kimisi sevgisini satırlara döker kimisi içinde yaşar.. Ama sonuç yine acı,yine hüsran.. Orhan Gencebay'ın harika bir sözü var ''Eğer aşka ceza verebilseydim,benim gibi sevmesini isterdim''
aynenn .. yorum için tesekkurler :)
birşey yapmana gerek yok:)
onun sevdiğini anlamazsın davranışlarından 'hissedersin' .emin ol seviyorsa gerçekten onun gözlerindeki o sıcaklığı görürsün,hal ve hareketlerinden,ses tonundan vs. hissedersin. sezgiler ön planda:)
tamam :D yardım için tesekkur ettim :)
bu sorulardan gına geldi vesselam:) bunun net bi cvbı yookk
bence olmalı
hm nese cevap için tesekkur ettım
yazı tura atarım tura geliyorsa seviyor yazı geliyosa seviyor.
:D cevap güzel tesekkürler :)
her halükarda seviyor işime o geliyor :)
yazı gelirse seninim tura gelirse benimsin falaaan :D
yillar gecip her kosulda ve her halinde yaninda sadiksa seviyordur.
imkanlar yüzünden yanında olmayabilir o zaman sevmıyo mu dicez
baska bir telefon numarasından işlet merhaba cnım falan diye başka kadınmış gbi şurda buluşaln felan de oltaya geliosa sevmiyodur zaten buluşmaya gelirse sen git ama sakn caktırma sen olduğunu..:D
denedim yemedii :) cevap için tesekkürler :)
bu test metodu ile çözülmez,ancak bakışlar,dokunuşlar la kendini belli eder,sıcak bir merhaba ,seni seviyorum un söyleniş şekli,az ama öz bir telefon bile öenmli...daha çok sıralayabilirim ...
Zor zamanlarında seni bırakmak yerine destek oluyorsa..
şefkat hissiyatını senin üzerinde de deniyorsa.
Bakışlarından anlarım sıcak sıcak gözlerinin içine baktığı sürece seviyodur
yorum için tesekkurler olabılır :)
face sine bak anlarsın :D
bakıyorummmmmmm amaaaa arkadaş olarak ekle yazıo :D
bak canım 4,5 yıl sevdigim adam face ye girmeme onu eklememe izin vermedi neymis arklarım seni ekler ters bi durum olur ben afietle yedim 9 ay aldatıldım en son face bi profil kızla cıkıomusss aklında bulunsun
hmm sagol gercekten ikinci defa aldatılmayı kaldıramam ama şifresi bende yanii o konuda rahatımda şu msn d-beni rahatsız edıyo bütün konusmaları ordan yapıyo
bende cok merak ediyorum dogrusu
aynen
:D
Tavırları, bakışları, hal hareketleri...
olabılır cevap için tesekkurler
herkes sevgisini farklı gösterir.
cevap için tesekkürler :)
sevmese sevgilin olmazdı
bazılarının sevgisi sahtedir ama sevıyorum der sevmez
anlayamazsın.
aynennn :(
Gözünden anlarım.
hmm ama nasıl ?
tamam anlaadım galiba demek istedigini :) cevap için tesekkürler :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar