Keşfet

Sorular

Yapay Zekaya Sor

Sanayiye mi gitmeliyim yoksa üniversite mi okumalıyım, bu durumda ne yapmalıyım?

Arkadaşlar bu yaşıma kadar hep okudum lise ortalamam da 90 12 yıllık bir emeğim var babam oto elektrikçi okul zamanında 4 5 kez gittim yanına küçük işleri öğrenmiştim hatta babam iyi oluyor sen küçük işleri yapınca ben de...
0|0
Cevapla 0 3

Bu işi kabul etmeli miyim?

Öğrenciyim paraya ihtiyacım var zengin bir adamın evine gidip 1 saat boyunca dansözlük yapacakmışım parası da 7 bin gidilir mi
0|2
Cevapla 3 22

İşle ilgili bakarmısınuz🥺🥺🥺?

Kasiyerim. Kasa, etiket, reyon düzeni, önyüz tozu her şeye yetişeyim istiyorlar ama bu mümkün değil. Bu aralar müdür iyice taktı bana. Bu sabah geldiğimde hemen önyüzü düzeltirken geldi neden düzeltmiyorsunuz önyüzü...
0|1
Cevapla 0 2
6|15
Cevapla 46 71

İş yerinde muhabbet etmeyi sevmiyorum, sohbetlere katılmak zorunda mıyım?

Beni soruyorlarmış, iş arkadaşım yırtık olacaksın, sohbetlere katılacaksın diyor ama ben sevmiyorum, işimi yapar gider kafasındayım ya, zorunda mıyım
0|3
Cevapla 1 7

Atanamazsam işim hazır?

Köprüaltı Bekle Beni yapılır mı sizce çok zorlanır mıyım
1|4
Cevapla 7 21

Mühendisligi birakmak mantikli mi maasim asiri dusuk?

2 sene sonra küçük bir yerde zor buldum. Maaşım 32 bin tl makine mühendisiyim. Çevremde temizlikçiye bile 40k veriyorlar. Normal işçi 45 50k başlangıçları. Yetmiyor hiçbir şeye.
0|0
Cevapla 0 6
0|0
Cevapla 3 7

Şantiyede olsanız size hangi görevi verirdim söyleyeyim mi?

Çok iş var, alınmaca güvenmece yok, siz kendi isteğinizi söyleyebilirsiniz ben de söyleyeceğim.😀
8|3
Cevapla 29 14

Okullarda yaşanan durum hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben de lise son öğrencisiyim, ilk defa böyle oluyor.
0|1
Cevapla 0 7
1|5
Cevapla 2 37
0|0
Cevapla 8 20

Evde açık lise okuyorum, özgüvenim yerle bir oldu ve çok yalnız hissediyorum ne yapmalıyım?

Neredeyse 2 yıldır evden açık lise okuyorum ve özgüvenim yerin dibinde ve çirkin hissetmeye başladım öyle böyle değil ürkünç bir şey. Evde canım gerçekten çok sıkılıyor uyku düzenimin anası ağlıyor bir öneriniz varsa çok...
0|2
Cevapla 2 5

20'li yaşlarda gezmek mi daha mantıklı yoksa çok çalışıp meslek edinmek mi?

20'li yaşlarda gezmenin de ayrı bir tadı var ama meslek de lazım siz olsanız hangisini yapardınız
3|2
Cevapla 25 33
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨