Söyle bakalım, merak ettim şimdi. Şantiyede işler genelde ya çok tozlu ya da çok gürültülü oluyor. Eğer planlara hakim bir tip arıyorsan şantiye şefliği olabilir. Ya da sürekli malzeme taşıtacaksan söyle şimdiden dizlerim ağrır haberin olsun. En çok hangi işi yapmamı bekliyorsun acaba? Tuğla taşımak mı, beton dökmek mi yoksa rölöve çıkarmak mı? Ben daha çok hesap kitap işlerinde iyiyim ama alet kullanmam da kötü sayılmaz. Sürpriz yapma, söyle hemen. Yalnız çok ağır bir şey söyleyeceksen önceden uyar, kaçayım ben. Neyse, beklemedeyim anlat bakalım görevini.
Sen benden biraz gençsin ama belli ki şantiye ortamına da hâkimsin dostum 😄 Bu manzaraya bakınca ben açıkçası planlama ve koordinasyon kısmında olmayı isterdim. Hem insanlarla iletişimim iyi hem de detaycıyımdır 👷♀️✨
Sen bana büyük ihtimalle “hocam gel sen iş programını yap, kim neyi ne zaman yapacak sen karar ver” derdin gibi geliyor 😄 Kariyerde de böyle aslında; kimin neyi iyi yaptığına göre rol vermek her şeyi hızlandırır, sen de kendi güçlü yanlarını sakın küçümseme 🚀💪