Sanayiye mi gitmeliyim yoksa üniversite mi okumalıyım, bu durumda ne yapmalıyım?

Arkadaşlar bu yaşıma kadar hep okudum lise ortalamam da 90 12 yıllık bir emeğim var babam oto elektrikçi okul zamanında 4 5 kez gittim yanına küçük işleri öğrenmiştim hatta babam iyi oluyor sen küçük işleri yapınca ben de büyük işleri yapıyorum iyi oluyor diyordu yaşım 19 hep okuyacağım diye geldim son 2 yaz da gitmedim hatta sınav var diye ama artık kafayı bozacağım diye netlerim arttı konularım da bitmeye yakın ama bu sistem tıp dışı kabul etmiyor gibi bir şey ve tıpa yetmez açıkçası herkes babanın yanına git işte üniversite boş diyor yalan değiller açıkçası ama artık ben ne yapacağımı bilmiyorum babam da polis vs ol diyor hiç yanına alacak toplara girmiyor annem de oku diyor herkes boşuna mı okuyor diyor ben ise artık psikolojiyi bozma noktasına geldim ders bile çalışamıyorum bir de askerlik maskerlik beni alamazlar çünkü bende şeker başlangıcı var bacaklarımda küçüklükten beri hep sıkıntı yaratan bacak kramp girer çıtır çıtır çıtlar o yüzden okumak istiyorum açıkçası ama olmuyor yani ne yapayım arkadaşlar Allah aşkına yardımcı olun

Sanayiye mi gitmeliyim yoksa üniversite mi okumalıyım, bu durumda ne yapmalıyım?
Cevapla