Araplar bile bu konuda kendini geliştirmiş bizimkiler neden hala yıl başı ve noel anlamaz?

Müslüman noel kutlamazmışamk. Ulan gptunu yaladığınız Araplar bile diyor 25 aralık kutlamıyoruz 31 Aralık kutluyoruz insanlaeın Dünya'ya uyum sağlaması gerekiyor diye. Afganistan ds ki talibandan farkınız yok

Araplar bile bu konuda kendini geliştirmiş bizimkiler neden hala yıl başı ve noel anlamaz?
Cevapla