Dün yani 18 Şubat 'ta oruç tutanlar vardı Araplar tuttu diye sizce bu cahillik mi?

Neden fazladan bir gün tutuyorlar ki?
Dün yani 18  Şubat ta oruç tutanlar vardı Araplar tuttu diye sizce bu cahillik mi?
Güncellemeler
4 ay
intikam_vakti Bu şahıs bu üslupla bir de oruç tutacak. d yorumlara bakarsanız seviyesini anlarsınız bir de engel atmış, sorumu anlamayan siyasal İslamcılar mümkünse yorum yapmasın. Gavuru desteklediğimi de vahiy yoluyla öğrenmiş herhalde 😂
Güncellemeler
4 ay
Yemin ederim ki bu ülkede ciddi anlamda okuduğunu anlamama problemlemi yaşanıyor abi ben ne sebeple sormuşum ne demek istiyorum gelmiş bana neler diyorsunuz lan ben de biliyorum ama demek istediğim o mu? Üffff ne bekliyorum ki Allah bilir en son ne zaman bir sayfa kitap açıp okudunuz da ne demek istediğimi anlayacaksınız.
Dün yani 18 Şubat 'ta oruç tutanlar vardı Araplar tuttu diye sizce bu cahillik mi?
Cevapla