@YataktakiHayvan bir millete peygamber gelmesi kuranın tabiri ile aklını kullanamayan bir kavim oldukları içindir çünkü kendilerini helak noktası götüreceklerdir ve kuranda bir ayette bu kitabı arapca indirdik ama en az araplar anlar diye gömer yine... londrada araplara hizmet eden bir restoranda calısarakda bunu pekiştirdim gerçekten karakter ahlak zeka vs cok gerilerde...
Samandan da olsa bir beynim var sen yazdın… sende o bile yok. Bu arada ağzıma şeker verdiler ama sana ne vermişlerse kendine gelememişsin. Arap testisi dolmuş ağzın
@Vinditina g. tü s.. kilmiş kendi ülkesinden kaçmış gelmiş bizim ülkemizde sığıntı inek gibi yasayan şu ezikleri boş ver bırak söverek eglensinler biraz gün gelince temizlicez zaten onları ülkeden
@. soran haklısın 👍 kâale bile almadım. Ergen tipler. İnsan sıfatına koymak dahi insanlığa hakarettir. İnsanlık o kadar ölmedi. Yazdıklarında bir mantık bile yok. Bel altı vuruyor anca 🤣
Hasta beyinli sokak kızı. Bunlar Ak parti sayesinde oldu. Senin o Ümit denen davara da mahalledeki apaçileri bir araya toplama görevi verildi. O yüzden tüm apaçiler ZP altında toplanıyor... İt gibi sağa sola dağılmasınlar diye..
Kızım sen nasıl bir malsın böyle :) Ne çabuk hazırladın formu. Çok hızlısın çok. Işık hızlıyla şikayet etmişsin. Kapıda cimeri bekliyorum. Ama sen de gel. Biliyorsun hakimin karşısında seni kütür kütür... :D
Ataşehirde yaşıyorum. Değil buradan ev almak 2 saat kiraları 6 binden başlıyor. Hiçbirini yapamazsın. 2 tane miras daire kaldı sadece. Gerisine yazmama gerek yoktur. Sadece ataşehirdeki 2 dairemin fiyatı 16 milyonu geçiyor. Senin kenar mahallene benzemez. Gel kiralıyım seni.
Sadece paranı verir kemiğini atarım önüne ama işim olmaz maalesef. Para için kendini satmaya devam et karşımda. Komodinin üstüne koydum saatlik ücretini 🥰
Bak halen yazıyor. :D Beni kumbarasındaki para ile satın alacağını zannediyor. Bebeğim, ben geçen hafta borsada 150 Bin TL kaybettim. Bu hafta da 40 Bin TL kazandım. Kumbarandaki para ile sana ruj alırım. İstersen :D
Bak şöyle yapalım. Önce engeli kaldır ki yazdıklarını rahat rahat okuyayım. Kaçak güreşmek kannncık köpeklere göredir. ;) Engeli kaldır, karşımda dik dur. Sonra kumbaranı açarız :D
Ne kumbarası. İş insanları dolu çevrem. Ortaköy’de 1 adet dairem ataşehirde 2 dairem var. Sadece Ortaköy’deki 25 milyon ulan. Miras hepsi. Kendi kazancım da var çok şükür. Senin gibi kara para yerine doğru düzgün çalıştım. Reklamcılık yaptım mağaza danışmanlığı vs
Eh doğru esc yapmayı denedi zengin kadınlarla başaramadı vücudunu attı olmadı zaten iş bulup çalışacak vasıf yok üstüne borsaya yatırmış onu da kaybetmiş KAĞSPWKDOWPW KAHKAHA ATTIM
Madem öyle Ali koçu görelim Suudi Arabistan ile tüm ticareti kessin. Önce tüm şartları kabul ediyor sonra kıvırıyor. Ben tişört ile çıkılacak diye izin verilmediyse sonuna kadar arkalarındayım. Onlarda samimi olsunlar, boykot etsinler.
İatiklal marşı için bir engel yokmuş haberleri izlemedin mi?
0
15 Yorumla
Soran
+1 yıl
He awk he istiklal marşı okurken taraftarlar sırf duyulmasın diye müziğin sesini yükselttiler 4 madde var kabul edilmeyen bunlardan biri de İstiklal marşı sen siyasal islamcı mısın akpli mısın lan
Dostum öyşe bir şey olsa statta öncesinde iatiklal marşı provası yapılmaz dimi. Videoları bile yayınlandı. Konu bambaşka bir şey. Sana yanlış bilgi vermişler boşuna esip gürlüyorsun.
Sabahtan beri bunla alakalı videolar izliyorum ve görüntüler var istiklal marşı okunurken (tribünde okunuyor) müziğin sesi açılıyor ve suud hükümeti istiklal marşını okutmak istemiyor ayrıca Atatürk düşmanlığı da cabası,
Hayır böyle atatürkçü olunmaz siZ atatürkçü değilsiniz yani atatürkçü insan örnek insandır saçma sapannkonuşmaz insanlara hakaret etmez provokasyonnyapmaz vs. Lütfen böyle davranırken atatürkün adınınağzına alma yolsa atatürke hakaret etmiş olursun
Ben Atatürkçüyüm demedim seviyorum ama onun için ölürüm ama Atatürkçü değilim gece gece daha fazla uzatma ikimizinde üslubu düzgün değil ama verilere bakarsak her türlü ben tokatlarim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
araplar insan değil dünyanın en asagılık kültürlerinden birine sahipler bence
@YataktakiHayvan bir millete peygamber gelmesi kuranın tabiri ile aklını kullanamayan bir kavim oldukları içindir çünkü kendilerini helak noktası götüreceklerdir ve kuranda bir ayette bu kitabı arapca indirdik ama en az araplar anlar diye gömer yine... londrada araplara hizmet eden bir restoranda calısarakda bunu pekiştirdim gerçekten karakter ahlak zeka vs cok gerilerde...
Ayıdan post araptan dost olmaz
Sisin canım muahbbetlerinzile uğraşamam. Bi bk bildiğiniz yok Ümit Özdağ ın davarlığını yapıyorsunuz.
Kes lan sesini. Abaza. Açmışın troll hesap akp diye arap şeyhinin testislerini al ağzına. Bir skkk bildiğin de yok
Ümit Özdağ chpli mi Allahın sığırı
Daha Türkçe konuşamıyor arap
@YataktakiHayvan beu vatanı savunmam için siyasete ihtiyacım yok s.. tir git arap artıgı
Bir bok bilmiyorum tabi. Bilseydim seni tanırdım zaten
😎
@YataktakiHayvan sana mı soracağız lan beyinsiz sığır?
Kanka hic ugrasma engelle
Bu zekayla yapabileceğin tek sey bunu yazmak olurdu. Şaşırmadım
@Vinditina engelledim havlayamaz boşa artık
Kanka benim yorumlarımı da siler misin uyarı almak istemiyorum bu arap sevdalısı yüzünden
ya. Bildirimlere düşüyor. O kız zaten saman beyinli. Ağzına ne vermişlerse onu çıkarıyor.
Hayatımda gördüğüm en salllak tipleri burada toplamışlar.. Al işte Vindittamıdır nedir tam saman kafalı.
Samandan da olsa bir beynim var sen yazdın… sende o bile yok. Bu arada ağzıma şeker verdiler ama sana ne vermişlerse kendine gelememişsin. Arap testisi dolmuş ağzın
@Vinditina konu ne
@uyanmakzorundayiz Beynindeki saman tükeniyor. Enerciii diye yalvarıyor :D
@uyanmakzorundayiz mevzu şu bu arap sevdalısı durduk yere sataştı ve cevabını verdik diye bel altı vuruyor
En boş tipler demişsin ama profilin ve kullanıcı adın her şeyi açıklıyor. Anlıyorum.
@Vinditina g. tü s.. kilmiş kendi ülkesinden kaçmış gelmiş bizim ülkemizde sığıntı inek gibi yasayan şu ezikleri boş ver bırak söverek eglensinler biraz gün gelince temizlicez zaten onları ülkeden
@. soran haklısın 👍 kâale bile almadım. Ergen tipler. İnsan sıfatına koymak dahi insanlığa hakarettir. İnsanlık o kadar ölmedi. Yazdıklarında bir mantık bile yok. Bel altı vuruyor anca 🤣
@Vinditina g. tünü göbegini açarak zaten erkek o.. puluga soyunan birine ne dersin
Kesinlikle katılıyorum 👍 arapları savunuyor ama bel altı vuruyor ağzı bozuk uygunsuz şeyler yazıyor. Güya Müslümanlar 😂 komedi
@Vinditina bunların derdi müslümanlık ve araplık üzerinden türk düşmanlıgı yapmak
Mahallenin fingirdeği, hem engellemiş hem de cevabını verdik diyor.. Koduğumun ruh hastası.
Fingirdek sana benzer bence. Hiçbir argümanın yok ama attığın yorumlara bak elaleme sen sulanmışsın. Ben değil 😂
Hayatsız
Saman beyinli diyordun demin. Ama ben bir sürü argüman sundum. Sende 0 hatta bol bol hakaret ediyorsun.
Hasta beyinli sokak kızı. Bunlar Ak parti sayesinde oldu. Senin o Ümit denen davara da mahalledeki apaçileri bir araya toplama görevi verildi. O yüzden tüm apaçiler ZP altında toplanıyor... İt gibi sağa sola dağılmasınlar diye..
Savaşı ak parti sayesinde mi kazanmışız 😂
Haklısın eskiden evren yoktu akp yaptı. Devam 🙂👍
@YataktakiHayvan zafer partisi ümit Özdağ sevmem faşizm sevmem
Vinditina denen sokak kızı hem engellemiş hem de dil uzatıyor.. Uzat uzat az daha uzat kızgın alevli kafasına dokunduracaksın şimdi.
Hakaretlerini de cimere veriyorum şimdi. Evine kağıt getirtmezsem ne olayım.
https://hizliresim.com/jikqcwv hadi geçmiş olsun. Mahkemede görüşürüz
Cimere vermezsen hakkında her yazdığım doğrudur. Verirsen seni hakimin karşısında yatırıp... Sonrasını biliyorsun :D
https://hizliresim.com/jikqcwv hadi şimdi de et küfür onları da atayım
@Vinditina ne mahkemesi olaylar nerelere geldi ne çabuk
Ha bu arada kendi hakaretlerini sil... Cimer görmesin :D Allahın delisi :D
Hakareti ilk sen attın 2 tane avukatım var bu arada 😂 allah kurtarsın hadi şimdi de etsene küfür sjwğfpowpc
Küfürü bıraktı. Böyle de özgüvensiz ergensiniz ne diyeyim.
Sustu 😂
Kızım sen nasıl bir malsın böyle :) Ne çabuk hazırladın formu. Çok hızlısın çok. Işık hızlıyla şikayet etmişsin. Kapıda cimeri bekliyorum. Ama sen de gel. Biliyorsun hakimin karşısında seni kütür kütür... :D
Ulan köylü yukarıda attığın küfürleri attım zaten. Ayrıca pc açık. Yazdıklarını atmak zor değil.
Her şey ortada ağlamaya devam et
Zengin kadın avına çıkmış bir de. Aylık kazancım doyurur seni. Gel taşmanı tutayım. Yeter mi aylık 30 bin liraya alsam seni?
Bana köylü derken ne demek istedin? Seni Taksim meydanında mı kütürdeteyim? :D Kendi doğduğun yere bak Allahın dağlısı. :D
Neyse daha yazmayacağım. Gidip kapıda Cimer i bekleyeceğim. Bir de seni😘😘😘 Mutlu yıllar. İyi sabahlar.
Ataşehirde yaşıyorum. Değil buradan ev almak 2 saat kiraları 6 binden başlıyor. Hiçbirini yapamazsın. 2 tane miras daire kaldı sadece. Gerisine yazmama gerek yoktur. Sadece ataşehirdeki 2 dairemin fiyatı 16 milyonu geçiyor. Senin kenar mahallene benzemez. Gel kiralıyım seni.
Sadece paranı verir kemiğini atarım önüne ama işim olmaz maalesef. Para için kendini satmaya devam et karşımda. Komodinin üstüne koydum saatlik ücretini 🥰
Bak halen yazıyor. :D Beni kumbarasındaki para ile satın alacağını zannediyor. Bebeğim, ben geçen hafta borsada 150 Bin TL kaybettim. Bu hafta da 40 Bin TL kazandım. Kumbarandaki para ile sana ruj alırım. İstersen :D
Borsa ile zengin hayali kurarsın sadece 🤣🤣🤣 ulan kazanmış sanki. Sadece kaybeder bir de yazmış. Ee tek vasıf bu. 40 bin tl ne. Bir çantam etmez
Bak şöyle yapalım. Önce engeli kaldır ki yazdıklarını rahat rahat okuyayım. Kaçak güreşmek kannncık köpeklere göredir. ;) Engeli kaldır, karşımda dik dur. Sonra kumbaranı açarız :D
Ne kumbarası. İş insanları dolu çevrem. Ortaköy’de 1 adet dairem ataşehirde 2 dairem var. Sadece Ortaköy’deki 25 milyon ulan. Miras hepsi. Kendi kazancım da var çok şükür. Senin gibi kara para yerine doğru düzgün çalıştım. Reklamcılık yaptım mağaza danışmanlığı vs
Bu yorumundan bile şikayet edilebilirsin bu arada 😃😃 borsa = kara para :d
Eh doğru esc yapmayı denedi zengin kadınlarla başaramadı vücudunu attı olmadı zaten iş bulup çalışacak vasıf yok üstüne borsaya yatırmış onu da kaybetmiş KAĞSPWKDOWPW KAHKAHA ATTIM
Hayatmda senin kadar aptal birisini görmemiştim. Gerçekten çok farklı bir türsün OSĞWĞDOAPC
Neyse tamam inadım :D :D :D 🤩😝😜🤑🦓 Bir de kumbara ne diye soruyor yaa :D Kaçtım ben hadi mutlu yıllar sana :D
İt ürür kervan yürür devammmm
Engeli kaldır engeli. Minik kuş :D
Kumbara ne alaka anlamında yazdım cahil misin sen ahahahaha okuma engellisi. Otistik tam
Gözlük alacak paran yoksa alabilirim
bi susun lannnnnnnnnnnn sizi mi dinlicem bütün gece
Kanka şu gizliden çık şunu da engelle
Sen gizli olduğun için yazmak devam edecek
@Vinditina bende diyorum engellediğim halde niye yazıyor bu
Eminim başka hesapla bile gelir bu 🤣 o derece yüzsüz
gene engelleriz
Araplar haklı idi. Sgtir ettiler bizimkileri. Ayrıca o İstiklal marşı meselesi değildi. Amaç siyasi kriz çıkarmaktı.
Ümit Özdağ ülkede dünyanın en büyük davar sürüsünü besliyor :D
Madem öyle Ali koçu görelim Suudi Arabistan ile tüm ticareti kessin. Önce tüm şartları kabul ediyor sonra kıvırıyor. Ben tişört ile çıkılacak diye izin verilmediyse sonuna kadar arkalarındayım. Onlarda samimi olsunlar, boykot etsinler.
İatiklal marşı için bir engel yokmuş haberleri izlemedin mi?
He awk he istiklal marşı okurken taraftarlar sırf duyulmasın diye müziğin sesini yükselttiler 4 madde var kabul edilmeyen bunlardan biri de İstiklal marşı sen siyasal islamcı mısın akpli mısın lan
Ne saçma bir yorum bu yaa. Bir soru sordun be insan gibi cevap verdik. Kendini küçük düşürme bence.
Haberleri izledim ve 4 maddeden biri istiklal marşı konuyu başka yerlere çeken sensin yazdıklarımın da hepsi doğru
Dostum öyşe bir şey olsa statta öncesinde iatiklal marşı provası yapılmaz dimi. Videoları bile yayınlandı. Konu bambaşka bir şey. Sana yanlış bilgi vermişler boşuna esip gürlüyorsun.
Sabahtan beri bunla alakalı videolar izliyorum ve görüntüler var istiklal marşı okunurken (tribünde okunuyor) müziğin sesi açılıyor ve suud hükümeti istiklal marşını okutmak istemiyor ayrıca Atatürk düşmanlığı da cabası,
Yahu bırak da yetkililer işlerini yapsınlar. Senin iLediğin iki videoyla anca saçmalarsın.
Ya SG s@l@k yetkililer her zmaan doğru işi mi yapıyor Arap sevici sen git Araplara s@kso çek
Böyle ağlar susarsın kes ağlamayı sokarım bağlamayı yetkili dediğinin telefonunda bylock var
Çok saçmalıyorsun bende seni ciddiye aldım cevap veriyordum. Çocukmusun nesin. Giy kumda oyna sen.
Hahahaha Atatürk düşmanı akpli olduğun çok belli devam etsene ne güzel tartisiyorduk altta mi kaldın 😂😂😂
Hayır böyle atatürkçü olunmaz siZ atatürkçü değilsiniz yani atatürkçü insan örnek insandır saçma sapannkonuşmaz insanlara hakaret etmez provokasyonnyapmaz vs. Lütfen böyle davranırken atatürkün adınınağzına alma yolsa atatürke hakaret etmiş olursun
Ben Atatürkçüyüm demedim seviyorum ama onun için ölürüm ama Atatürkçü değilim gece gece daha fazla uzatma ikimizinde üslubu düzgün değil ama verilere bakarsak her türlü ben tokatlarim
Ya sen git cemaatte tecavüze uğra arap
Elle pilav ye arap
Üslubum gayet düzgün ve sen savunduğun her neyse kötü örnek oluyorsun. Neyseki senin gibilerden neredeyse hiç yok
İciriyorum şarabı birazdan. ikecem arabi. içerde 10 numara Suriyeli bı hatun var. Ben üstüme düşeni yapıyorum arkadaş gerisi sizde
Orası neresi
@uyanmakzorundayiz Esenyurt gel😂
Esenyurt Kürt çok
@uyanmakzorundayiz ne alaka minakoyum
Esenyurt diyince aklıma geldi
@uyanmakzorundayiz her bk var burada
Aslen nerelisin
@uyanmakzorundayiz angara
Van'dan selamlar
@uyanmakzorundayiz sıkıntı yok her ırkı severim. ben kandi
Diyorlar ki bu bir oyun. Araplarla Türklerin arası açılmak isteniyor
İstikalmarsını okutmadılar değil kendi marşlarını okutmak istediler
Bizdekiker yine suçu bize buldu suudikerin Türklere bize yaptığı hakaretlerr baksınlar
İçtim şarabı s… arabıı
Hepsinin hağmna
şu soruyu soran bilader benim yazdıgımı sil bıktım mesaj uyarısı almaktan