'Ramazan bayramı oruç tutanların bayramıdır.' söylemleri sizcede rahatsız edici değil mi?

Bir kaç kişiden gördüm, sosyal medyada böyle paylaşımlar yapmışlar. Çok yanlış buldum. Ne demek sadece oruç tutanların bayramıdır. Ayrımcılık yapmak bu kişilerin resmen kanına işlemiş. Hadi keyfi tutmayanları boşverelim -ben gibi- zaten bayram ruhu falanda yaşamadım hiç. Ya hastalık sebebiyle tutamayanlar? Onlarında bayramı olmuyor mu? Allah bize ayrımcılığı yapmayı yasak ettide size serbest mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yanlış anlamışsınız. Zaten ben hastalık sebebiyle tutmuyorum falan demedim. Sağlıklıyım.
Merak ettiğim bu 'çok müslümanlar' neden böyle ayrımcılık yapıyor? Müslümanların bayramı değil mi bu?
'Ramazan bayramı oruç tutanların bayramıdır.' söylemleri sizcede rahatsız edici değil mi?
Cevapla