Benim bakış açıma göre bence yeni yıl tarihi 1 ocak değil siz ne düşünüyorsunuz?

Bence insanin hayatında yeniden yaşayacağı başlangıç doğum gününde başlıyor yaşadığı yeni girdiği tarih çünkü yeni yaşına giriyor
Benim bakış açıma göre bence yeni yıl tarihi 1 ocak değil siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla