Ben mi abartıyorum bu durumu yoksa gerçekten de abartılacak kadar rahatsız edici mi?

Dün akşam yeni yıl kutlaması için dışarıydım. Ve yakın arkadaşımla paylaştım liseden de bir arkadaşımla karşılaştım ona beraber fotoğraf attık. Daha sonra tüm gece bana. Moralimi bozdun, neden ben şu anda evdeyim? Siz eğleniyorsunuz ben eğlenmiyorum, Gecem mahvoldu. Tarzı şeyler yazmaya başladı. Bende özür diledim kendisini kötü hissettirdiğim için benim de keyfim kaçtı. Bu sabahta bana gene yeni yılım çok kötü sabah baş ağrısıyla uyandım gerçekten de berbat dedi. Sizce benim enerjimi sömürmüyor mu? Ben mi abartıyorum yoksa cidden rahatsız edici mi?

Ben mi abartıyorum bu durumu yoksa gerçekten de abartılacak kadar rahatsız edici mi?
Cevapla