Sizce abartıyor muyum bu durum beni çok üzüyor?

24 yaşındayım. Annem 66.

Sofrayı hazırlarken çay bardağı koyuyorum kendisininkini tekrar yıkayıp koyuyor. Çatal kaşık koyuyorum kendisininkini yıkayıp koyuyor. Ben buna çok yüksek tepki veriyorum. Abartıyor muyum sizce?

Sizce abartıyor muyum bu durum beni çok üzüyor?
Cevapla