Yeni Yıl Yılbaşı kutlaması için çok şık bir çiçeğe 2000 lira verir miydiniz? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Sevdiklerinize yılbaşında çiçek göndermek için 2000 TL liralık bir çiçek aranjmanı tercih eder miydiniz yoksa aşırı pahalı mı bulurdunuz ne kadar güzel olsa da? Yılbaşı kutlaması için çok şık bir çiçeğe 2000 lira verir miydiniz? Cevapla Sevgi Soruları Pahalı Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et
mekanınsahibinil Takip Et FenomenMaster Yaş: 33 +1 yıl Onun yerine o parayı direkt versem sevdiklerim daha çok sevinir mutlaka. Çiçeğe 2 bin tl vermek nedir ya 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeni Yıl konusunda 3,1b cevap paylaştı. Hayır vermezdim 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Allah’ın otuna 2000 lira vermem. İlla lazımsa caminin bahçesinden dızlarım 0 0 Yorumla