Merhabaa 🌸
Malum ped fiyatları oldukça yüksek. Bence düşünceli bir davranış olurdu bir kutu ped hediye edilmesi.
Siz ne düşünüyorsunuz, yılbaşı hediyesi olarak ped alınır mı?

Merhabaa 🌸
Malum ped fiyatları oldukça yüksek. Bence düşünceli bir davranış olurdu bir kutu ped hediye edilmesi.
Siz ne düşünüyorsunuz, yılbaşı hediyesi olarak ped alınır mı?

VişneliBrowni_ sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Annem ekonomik paket ped alsa mutlu olurum Çünkü ped fiyatları almış başını gitmiş. Onun dışında kimsenin bana böyle bir hediye almasını istemem hiç hoş bir hediye olmaz bu benim özelimdir.
Bana ped alınsa ben o ay hamile olduğumu öğrenirim öyle bir şansım var yani😄
Ahaha 😅
En iyi görüş için teşekkür ederim 😊🧚
Sevinmez olur muyum hiç 😄
Ped fiyatları malum
Teşekkürler 🖤
Bence eğlenceli ve ihtiyaca yönelik bir hediye olurdu. Garipsemem
kullanışlı bir hediye olur ihtiyaca yönelik. sevindirici bence
Yani hiç yoktan iyidir ama çok da sevinmem 😀
Kullanınca çöpe atacaksın gidecek bence hediye daha kalıcı olmalıdır. Bu hediye değilde daha çok gönlünden kopmuş sana bedava ped almış gibi
malum ped fiyatları uçmuş durumda o yüzden bana hediye olarak ped alınabilir
Sevinirdim bende ama herkesin önünde verilmesi doğru olmaz utanır o kişi
Evet çok hoş bir jest olur
Kadınlara özel böyle kücük armaganlar şart
şahsen anısı olan her şeyi biriktiren birisi olarak daha çok anısı kalacak bir şeyi tercih ederim kullanılıp atılacak bir şeydense
Telefon verseler bedavaya oda hiç fena olmazdı
Çok sevinirim özellikle 30 lu falan olursa
O nasıl hediye yaa😂🤣🤣🤣
Hoşuma gitmezdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?