Hayir tabikide kac senedir zorluktada iyi durumumdada agladigimdada mutlu oldugumdada her animda birlikteydi eger ayrilirsam yalcagim en buyuk hata olurdu eger ayrilirsam etrafimda ydni gelen kisilere guvenemezdim onun için devam iliskiye
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ne alaka yani ilişki nerdeee para nerede. Ha parası yok diye fiziksel/psikolojik şiddet uygulayan birine katlananlara değil lafım.