
Yılbaşında aldığınız bilete ikramiye çıksa eşiniz ya da sevgilinizden saklarmısınız

Yılbaşında aldığınız bilete ikramiye çıksa eşiniz ya da sevgilinizden saklarmısınız
Hahaha saklamam neden saklicam sevgilimden belki eşimden asla 😂
Cevap
2Cevap
Biletler evde kimse bakma zahmetinde bile bulunmadı.
Hayır saklamam
Senden başka kimsenin bilmesine gerek yok asıl 😂😂😂
Hayır saklamam neden saklayayım hatta ilk eşimin haberi olur.. İçimde tutamam bu sevinci 😄
Eşimden saklamam. Sevgilimin bilmesine gerek yok.
😃
Hayır tabii ki de
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar