Yeme & İçme Kızların “canım acayip tatlı çekti!” dediği an sence hangisi? (Sayfa 10) Danissimo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 25 Kızların “canım acayip tatlı çekti!” dediği an sence hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
kadocann Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 503 cevap paylaştı. Özel günler 0 0 Yorumla
ŞarapKırmızısı88 Takip Et Yoda Yaş: 33 +1 yıl Her an😅 0 1 Yorumla Hakanozturk1010 +1 yıl Sen ye yarrasinn 😁 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl çikolata 0 1 Yorumla ÖmerrKaYsErİ38 +1 yıl beyaz çikolata mı siyah mı Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
263Cevap
İhtiyac
Sütlaç <3
özel günlerinde
Özel günlerinde
Adet
Özel günler
Her an
Heran
Regl dönemi
Hepsi
a dedim
Tatlı
morel bozukken
reglken
yemek tatlı :)
Regl olabilir
B diyorum
Acıktığım an.
Her an 😂
üzüldüklerinde :)
Sürekli diyolar bunu
Tatlı yemekkkk😊
Sınırlı oldukları an
Özel günlerde
Her an tabiki
tatlı tatlı
Özel günlerde
Surekli
Her an
Moral bozukluğu
A dedim 😏
Her an😅
Sen ye yarrasinn 😁
bence her an
özel günler
tatlı tatlı tatlı
Her an bsjhsq
Hayat=tatlı
Alisilmis bir durum
Her an da olabilir.
tatliiii
Regl
Adet günleri
her an
her türlü
Tatlı severim
Tatli olsun ♥
tabıkı de olur <3
Moralleri bozuk iken
Moral bozukken
Olması gereken
çikolata
beyaz çikolata mı siyah mı
Her zaman istiyorlar
Her zaman
Hiçbiri
Heran
Regl
Ankette belli
Özel günler
Moral berbatken
Regl olduğumuz zaman