Yeme & İçme Kızların “canım acayip tatlı çekti!” dediği an sence hangisi? (Sayfa 11) Danissimo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 25 Kızların “canım acayip tatlı çekti!” dediği an sence hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
Yeşillikk Takip Et Xper 2 Yaş: 52 +1 yıl Adet dönemi 0 1 Yorumla yilmazyasin +1 yıl İşte o dönem tatlı yüzünden ocak batıran olanlarınız oluyo resmen 😂😂 Yorumla
byzkrc Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl 😂 Her an tatlıı 0 1 Yorumla Soykan_eser +1 yıl O zaman her an yanın da olmalıyım 😊 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
263Cevap
Özel gün beee
Stresli oldukları an
Güzel
her an tüketebilirim
Özel günlerinde
Her an
tatlısız olmaz
Regl
Hoştur
Adet dönemi
İşte o dönem tatlı yüzünden ocak batıran olanlarınız oluyo resmen 😂😂
Sohbetler
Regl
her an
baklava
Her aaan
Her an her şey ❤️
efsaneee
tatlısın
😂 Her an tatlıı
O zaman her an yanın da olmalıyım 😊
karşik fark edemz
bıkılmaz
tatli hastasiyimm
Bn öyleyim
Hormonlar..
Her zaman?
tatlı<3
Severler
Tatlı olsun
Peki erkeklerin?
Kısmen
Tatlisiz olurmu hic
Her aannnnnn
TATLI oyy
Çikolata
başarılı
Hmm iyi
Canıncektıgınde
tatli severler hrp
Tatlı kalp ben
Aç olduğum zaman
tab2 regl dönemi :D
Çikolata
Spordan sonra