
Yeme-içme kurallarının anlamını bilip, uyguluyormusunuz?

et , balik , kelle bunlar yenir elle :)
hepsini catal bicak ilede yiyebilirim ama kasilmaya ya da bir adap ispatina bir yarisa girmeye gerek yok gercekden bazen elle bazen catal bicak ile yerim ama bu asla ortama gore degil kendi zevkime gore olur :)
Annemin kendi restoranı olduğu için ve çok özen gösterdikleri için fazlasıyla bilgim var, gerek servis gerek çatal-bıçak dili. Zaten olması gerekende bu, dikkat etmek gerek.
Vay fenomenlik ordan çekiyor desene
Ne güzel ya maşallah
Rica ederim
Ben biliyorum da bunu bilen garson tanımıyorum malesef. Bizdeki servis elemanları daha hala ter kokusuyla baş edemiyor, nerede böyle inceliklerden haberdar olsunlar!! :'(
Keşke.. ah bide laubali olmasalar
Tabaklar konuşmuş bu ne ya. İçine peçete attım mı bitmiştir.
Cevap
30Cevap
Aldığım eğitimde bitirdim, alabilirsiniz olarak gösterilen aslında beğenmedim demekmiş. İlk defa görüyorum.😑
Ve ben hep öyle bırakırdım, muhtemelen hiçbir Ankaralı esnaf da bilmiyordur.🤣
Bende sanmam bildiğini bana ısrarla devam ediyor musunuz diye soruyorlar :) adamlar angarali normal yani
Bilmiyordum. Uygulamıyorum zaten sadece çatal kullanırim sdfg
ben solağım hayatta her işimi olduğu gibi yemeği de sola çevrik doğmuşum yani sol elimden kuvvet aldigim için bıçak hep sol elimdedir çok itici bakışlara alaycı sözlere maruz kaldım :( ama ne yapabilirim ki bu da benim doğam
Görseldeki kurallara Restaurant Les Quatre Vents'da bile uyulmuyor. O eskidendi... :D
Biz de eski kafayiz
:D Hödö hödö hödö
Sinir etmeye devam et bakalım beni bugün 2 de iki :)
:D :D
Tavuk, balık, kelleyi elle yerim. Prens Charles değilim. :):
:)) admin böyle yaparsa cemaat napsın
Onlar bana hiç bakmasın. :):
Mümkün mü :) sanmam
Bilmiyordum kenarda duran catal bicaklarin anlamini
Bu arada aydinlattigin icin tesekkurler :)
Ben teşekkür ederim :)
Peki boş tabak olunca ne ne anlama geliyor biliyor musun?
Biliyorum peki ya siz biliyor musunuz :)
Öyle bir dil yok ki nereden biliyorsun? :D
Yemek istiyorum tabak boş diyor daha ne olsun :)
Yok elle yiyorum diyor. :D
elımden geldıgı kadar ozellıkle bır toplumda dıkkat edıyom evdeyken yanlızken normal yemek yıyıyom genede faydalı bılgı verıcı paylasımm sagolun
İlkini yapıyorum bittiğinde ama hep soruyolar bitti mi alıyım mı tabağınızı diye demek evrenselmiş 😂😊
Öyle kasıntı şeylere hiç gelemiyorum. :) Nazik yerim ama yok şunu şöyle ye, bunu ordan tut, sol elle onu tut. Çok sıkıcı :D
Biliyoruz da uygulasak kaç kişi anlayacak o meçhul 😊 direk çok beğendim diye söylerim ben hizmet ederin kişilere 😊
*eden
Çok takılmıyorum böyle imalara bitmişse yara ara vermıssem o anlasılır zaten 😂😂😂 ama ogrendıgım ıyı oldu 😂
Bak sen doyduysan kalk git orası rezarvasyonlu dien adamlara öyle çatal pıçak dili ilemi konuşçaz bide hıhh
Bilmiyorum. Bunu çatalla bıçakla belli edeceğime direk söylerim daha iyi :)
Okulda eğitimi aldık çoğu şeyin, biliyorum ama dışarda yemek yemem.😊
Ara verdim ve bitirdim i kullaniyorum. Bence bunlar yeterli.
Pek dikkat etmem... elit kanunlar degil doga kanunlari hosuma gdiyor...
bilmiyordum , öğrenmiş olmam hiç kötü olmadı. teşekkürler
Uyguluyorum hepsini anlamlarını da veriyorum ama aileme mesaj vermek için uygulamıyorum
Çatal bıçak dilini bilmiyorum. Çünkü gerek yok. Sonuçta sağır ya dilsiz değiliz.
Çatal bıçak kullanmayı biliyorum ama bu da solaklara büyük sııkıntı
Hiç bir güç/kural bana sol elle yediremez, o yüzden bu dayatmaları tınlamıyorum
Tabak dilini bilmiyordum
Çok şükür ki Allah konuşabilme yetisi vermiş.
Olsun :) vücut dili de önemli
Görgü ve nezaket kuralları beden dili ile bütünleşmeli bence
görseldekilere hiç dikkat etmiyorum
Aaa inanmam :)
Hmmm bak bak mesaj alındı
Hakim degilim gerek yok bicaga falan catal kasik yetiyo kraliyet ailesinden degiliz
Sor ki bıçak kullanıyor musun
Pıcak gullaniyon mu :D
Yogg: )
:))
Bicagi masaya saplarim onun anlami ne acaba 😮
Pilavı çatala sapla onu biliyorum :)
Ne demek? 😅
Evlenmek istiyorum demek :)
Bu aksam peder beyi yemege cikarayim bari
Sonra menuyu bir kenara atip pilav isteyim 😅
Hahaha :)
Son derece görgü kurallarına hakimim. Ama uygulamayı sevmiyorum.
Son derece görgü kurallarına hakimim. Ama uygulamayı sevmiyorum.
Olması gerektiği gibi kullanırım.
Bilmiyordum hiçte eksiklikliğini yaşamadım :DD
Evet biliyordum daha önce görmüştüm.
Bilmiyordum zaten ne kadar yesemde kilo olmaz
Biliyorum da uygulayacak mekan yok
Anlamlarını bilmiyordum.
İstediğimi söz, buna gerek yok
Bitirdim'i yanlış yapıyomuşum ya.😁
Çatalla yerim bıçak kullanmam
Haberim yok gerek de yok..
Bilmiyorum, zaten ekmek arası takılırım genelde :D
Biz elle yiyok gardaş
Dikkat etmiyorum :))
#çirkinkral
Çok hakimim her şeyi elimle yerim hayvan gibi
Bilmiyordum çatal bıçak dilini yeni öğrendim.
Mantıklı olabilir belki
Hiç kasmam kendimi yer sofrası tercihim
Hayır bilmiyordum 😂
Gereksiz bence
sacma be o jsjsjsj
İlk kez öğrendim. :)
Hayır
Bilmiyordum
evettt
Yok yemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar