Yeme & İçme Yemek yerken çatal bıçak kullanımına özen gösterir misiniz? souvenirx Takip Et Xper 6 Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Yemek yerken çatal bıçak kullanımına özen gösterir misiniz? Yemek yerken çatal bıçak kullanımına özen gösterir misiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
ichwillsieg Takip Et Master Yaş: 32 , eic 47% +1 yıl Fazla değil solla yemek yerim mesela adam sağ ile ye diyor canım isterse de sağ ile yerim ne fark eder. 1 0 Yorumla
Portakal-Çiçeğii Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. Açıkçası evde yemek yediğim zaman bıçak kullanmak aklıma gelmiyor ama dışarıda ya da birinin evinde yemek yediğim zaman mutlaka bıçak kullanıyorum 1 0 Yorumla
SadFragile Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl Dışarda prenses gibi yiyorum ama evde mağara adamı gibi.. 2 0 Yorumla
u Luccᴀ Takip Et Master Yaş: 33 , eic 94% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı. Kullanilmasi gereken yemeklerde kullanmaya özen gösteririm 1 0 Yorumla
Mnee4 Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl Aç isem kafamı bile daldırırım 😅😅 doğallık her zaman iyidir 2 3 Yorumla Dördüncümurat4 +1 yıl Tencereden ye direk tabağı kirletme Yorumla Mnee4 +1 yıl Yapmışlığım var yani Yorumla Dördüncümurat4 +1 yıl 🙄🙄 Yorumla
Saknuzulmetmmmi Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Bıçak olsa da olur olmasa da olur. 1 0 Yorumla
Çilek_22 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 78% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Evde hayır... dışarıda evet.. 0 0 Yorumla
Aydınlı009 Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 956 cevap paylaştı. evde çikolata yerken bile kullanıyorum 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,2b cevap paylaştı. Evet 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Fazla değil solla yemek yerim mesela adam sağ ile ye diyor canım isterse de sağ ile yerim ne fark eder.
Açıkçası evde yemek yediğim zaman bıçak kullanmak aklıma gelmiyor ama dışarıda ya da birinin evinde yemek yediğim zaman mutlaka bıçak kullanıyorum
Dışarda prenses gibi yiyorum ama evde mağara adamı gibi..
Kullanilmasi gereken yemeklerde kullanmaya özen gösteririm
Aç isem kafamı bile daldırırım 😅😅 doğallık her zaman iyidir
Tencereden ye direk tabağı kirletme
Yapmışlığım var yani
🙄🙄
hayır ya hayat o kadar uzun değil
Bıçak olsa da olur olmasa da olur.
Evet, dikkat ediyorum.
Evde hayır... dışarıda evet..
evde çikolata yerken bile kullanıyorum
Hayir
Evet
Özenliyim.
tabi kii
Hayır