Ben her zaman çatal bıçak kaşık kullanırım. Siz çatal bıçak kullanmayı sever misiniz? 


Balık elle yenir. Her yemekte takıntı halinde çatal bıçak elbette hoş değil, bence... Yine de yemek yerken daima nezakete dikkat etmekten yanayım...🍀🦄❤️
Balık çatal bıçakla yenir. Avrupalı ve Atatürk çocuğuyum cumhuriyet kadınıyım.
Afiyet olsun 😃
Konu niye buraya geliyor ki? Komediniz de medeni olsa ve ayrıştırıcı olmasa bari. Biz deTürk ve Atatürkçüyüz artık görmeden önyargı mı yapıyorsunuz😂
Ayrıca balıkları yerken rakı içildiğinden insanın el koordinasyonu yalpalayabilir... Dikkat edin küçük hanım, bıçak bir yerinizi çizmesin😂
Cevap
13Cevap
Kullaniyorum benim icin onemli ama dalga geciyolar.
Çünkü Türk milletini cahil, medeniyetsiz, köylü görmek istiyorlar. Batı uşağı oluruz çatal bıçak kullanırsak.
Hadi burdakiler geçiyor da. Avrupalı arkadaşlar neden geçer ilginç ne diyim
Doğru evet öyle de yeniyor. İnsanları memnun edemezsin. İnsanlarımız cins
Her seyi catalla yerim corba haric corbaya ekmek dograrsam onu da catalla yerim gerci
Misafirlikte olabildiğince görgülü olmaya dikkat etsemde evde öyle değilim.
Öyleki mesela spagettiyi eliyle alıp yiyenlerdenim.
Hatta dahada ötesi bazen tencereyi önüme koyduğum bile olur.
Bıçak kullanmıyorum çatalın kenarıyla kesiyorum fkfk
Hayır genelde elle yerim. Özellikle çorba gbi sıvı yemekleri
Küçüklükten beri öyle alışınca evet dikkat ederim. Evde ama arada saldığım oluyor
elle yenilecek yemeği elle yerim
her yemekte bıçak kullanmam
Bazı yemeklerde evet.
Çorbayı tasıyla içesim gelir hiç sevmem elle yemenin de ayrı bi lezzeti var
Yok elimle yerim jghh
Elle yenilcek yemeği elle yeriz 🍗
kullanılacak yemeklerde kullanıyorum her zaman
Ewet cok önemli benim icin
Elit bir yerde değilsem bıçak kullanmam pek
Hayır pek sevmem
bıçağı nadir kullarınırım
Evet özen gösteririm
Evet çatal bıçak olmadan yiyemem rahat edemem
Evet
Yemeğe göre değişir
elbette
Sürekli kullanirim
Evet, kullanırım.
Evet gerektiği yerde.
Yok kullanmam.
Kullanırım elbette
evet kullanırım..
Elle yerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?