Kalıpta kek yapayım dedim, kek kalıptan taştı çiğ çiğ kaldı üstü az pişti fırın battı nerde hata yapmışım?

180 derecede pisiriyodum?
Kalıpta kek yapayım dedim, kek kalıptan taştı çiğ çiğ kaldı üstü az pişti fırın battı nerde hata yapmışım?
Cevapla