Damla çikolatalı kekin içine konulan çikolata tanelerinin erimemesi için bir yöntem var mı?

Arkadaşımla kek yapıyoruz. Daha önce yaptığı damla çikolatalı kekin içerisindeki çikolata tanelerinin eridiğini söylüyor. Normal tabi bu, sıcakta çikolata erir doğal olarak. Fakat internette gördüğümüz kek resimlerinde çikolata taneleri kısmen erimiş olsa da bütünlüğü bozulmamış ve kek soğuduğunda tekrar katılaşıp tane halini almış. Bizim kekimiz de öyle olsun istiyoruz. Bunu sağlamanın bir püf noktası var mıdır? İnternette bir çözüm bulamadık.
Damla çikolatalı kekin içine konulan çikolata tanelerinin erimemesi için bir yöntem var mı?
Cevapla