Eklerin üstüne çikolata eritmeye çalışıyorum ama erimiyor:D?

Benmari usulü eritmeye çalışıyorum baktım olmuyor margarin koydum kolaylaşır belki diye daha da kötü oldu:/ nasıl düzeltebilirim?

Çamur gibi:D
Çamur gibi:D
Ekler güzel oldu ama🙃
Ekler güzel oldu ama🙃
Eklerin üstüne çikolata eritmeye çalışıyorum ama erimiyor:D?
Cevapla