Acil bi bakabilir misiniz; şu an cebimde erimiş bir çikolata buldum , ne yapmalıyım?

Sabahtandır cebimde duran çikolatayı yemeyi unutmuşum, olacak iş mi 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Hava da 34⁰ olunca sen git erii 🫠

Şimdi ben bu çikolatayla ne yapacağım?

Acil taktik 🙏🙏🙏🙏

Acil bi bakabilir misiniz; şu an cebimde erimiş bir çikolata buldum , ne yapmalıyım?
Hemen löpçük deyip ağzina at 😋😋
Buzdolabına koyup sogumasını bekle 🫩 (Hiç benlik deeel)
Bize ne senin şaftı kayık çiko'ndan ayol 😎😎
Çikolata mı? O da neyy 🤔
O soğurken yenisini al ye 😍😍😋🍫
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Acil bi bakabilir misiniz; şu an cebimde erimiş bir çikolata buldum , ne yapmalıyım?
Cevapla