Eski işyerindeki bu amcayla yalnız buluşup yemek teklfini kabul etmeli miyim?

20 gün önce çıktığım işyerinde bir amca vardı. Bana sürekli seni gezdireceğim bir gün derdi iyi olur dedim nasip olmadı. Daha sonra beraber patronu bağ evine gideriz hamak var tek ikimiz gideriz sallarım seni diyordu çalışırken herkesin yanında ben de bakarız diye ya da gerek yok düşünmen yeter diye geçiştirdim çünkü içimde endişe vardı hiç gitmedim. Sadece 1 kez işe yeni başladığımda patronun villasına gittik yumurta falan topladı evi gösterdi ama zararı hiç olmadı. İşten ayrılırken yine sordu herkesin içinde, gezdireyim mi nasip olmadı sözümü tutayım dedi düşünmen yeter sağ ol diyerek gitmedim. İşten çıkalı 20 gün oldu beni aradı. İşten tekrar çağırsak gelir misin dedi hayır dedim sorunlar düzelmedikten sonra gerek yok dedim. Haklısın doğru diyorsun, kıymetin bilinmez burada dedi. Pizza söyle öğlen yemeğine deyip duruyordun bir pizza yediremedim bir kere ısmarlayayım ne istiyorsan ye iç dedi. Bakarız dedim. KPSS'den sonra yardımcı olur musun tanıdıklarınla devlette düzgün iş bulsan yeterli dedim. Hallederim o kolay dedi. Ama sen de yemek sözü vereceksin o zaman dedi. Endişem olsa da mecbur tamam dedim. Çünkü ailem arkamda yok atanamazsam çok zorda kalacağım. Siz bu amca hakkında ne düşünüyorsunuz. Bir kere buluşsam mı?

Güncellemeler
1 ay
Bulusma zamanını ben ayarlıcam boşum oldugu zaman seni ararım bulusuruz 1-2saat dedi buda endise etti beni. Ve kotu niyeti olsada orada gorustugum kisilere soyleme ihtimaline karsı oyle bisey yaparmı acaba. ya da anlatırsam benmi kotu olurum
Eski işyerindeki bu amcayla yalnız buluşup yemek teklfini kabul etmeli miyim?
Cevapla