Adamın niyeti bozuk olabilir mi, yemeğe gitmemeli miyim?

Bir alışveriş oldu aramizda bu sayede tanıştık, alışveriş bitene kadar her şey olağandı fakat bana ilgisini belli etmeye başladi. Uzun süredir görüşmüyoruz ama bugün yine ortaya çıktı ve yemek davetini yineledi artık atlatma şansım pek yok. Çok zeki biri sadece bir sohbet ile yemeğe katılmalı mıyım yoksa ne yapmalıyım? (Not: Akşam yemeği bir mekanda olacak gibi çünkü gündüz iş dolayısıyla denk gelemeyiz) yani yanlış anlaşılacak bir durum yok ama yine de temkinliyim işte...
Güncellemeler
+1 yıl
Bu yemek bugün olacakti, yoğunluğum yüzünden yarına bıraktım ama beyefendi beni hayır dediğimi bildiği için yüzümu görmeye bu şartlarda dayanamayacak olduğunu bildirdi. Neyseki iptal oldu. Merak edenler olduğunu bildiğim için güncel 😅
Adamın niyeti bozuk olabilir mi, yemeğe gitmemeli miyim?
Cevapla