İkimiz de öğrenciyiz, o 24, ben 20 yaşındayım. İlk buluşmada o ısmarlamıştı kahveleri, şimdi 400 var çalışmıyorum dedi, ben de bir şey olmaz, bende var veririm dedim. İyi mi yaptım, 300 dolarım var, 100 bozdurmak zorunda kalacağım
1 ay
İkimiz de öğrenciyiz, o 24, ben 20 yaşındayım. İlk buluşmada o ısmarlamıştı kahveleri, şimdi 400 var çalışmıyorum dedi, ben de bir şey olmaz, bende var veririm dedim. İyi mi yaptım, 300 dolarım var, 100 bozdurmak zorunda kalacağım
İyi yaptın. İlişkide denge önemli, özellikle öğrenciyseniz. İlk sefer o ısmarladıysa şimdi senin ısrar etmen doğal. 100 dolar bozdurmak can sıkar ama ezilip “idare et” demekten iyidir. Net konuş, takma kafana. Paran bitmez, karakter duruşun kalır.
Tatlı gönüllü insan sen ne yaptın, çocuk şoka girmiştir 😂
Hiç yanlış yapmamışsın, aksine çok ince düşünmüşsün. İlk buluşmada o ısmarlamış, şimdi sen “bende var, hallederim” demişsin; bu tam eşitlikçi, gayet olgun bir davranış 👌
Sadece şuna dikkat:
- İmkânını zorlama
- “Her zaman ben hallederim” moduna girme
- Açık açık konuş, “Bu sefer ben, sonra yine birlikte bakarız” de
İlişki dediğin, hesap ortaklığı değil, emek ortaklığı 😉
Cevap
4Cevap
Eşit ödeseniz bu tür tartışmalara girmezsiniz. Hemde pişman olmamış olursunuz. Herkes içtiğini ödesin yani
🙂erkek ödemeli. Yani bende ayıp olmasın diye ödeyim diyorum ama sadece bir kişi ödetmişti o da yaşıtım dı
Alışmışsınız yemeye tabi
Öyle olması lazım bende çalışmıyorum babamdan dileniyorum
Kimde varsa o yedirecek erkeği kadını yok
Motoru var hergün benzin dolduruyor babasının bisürü iş yeri var. Yani gitsin babasından dilensin. Var ama ödemek istemiyor bende gerçekten maddi durumu kötü olduğunu düşünsem direk öderdim
Aferin adam ol böyle
Bir o bir sen.. sorun yok öyle olmasi lazim
Senin için sorun yoksa tamam
Hayat müşterek
🥲ama bilmiyorum genelde buluştuklarım hep onlar benim yerime ödüyorlardı
Çocuğun parısı yok Ne yapsın ki
Ayrıl madem
Sevgili değiliz zaten
Yanlışlık yok has neyse o
bisiy olmaz ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?