Ilk buluşmada o ısmarlamıştı, şimdi 400 TL var deyince ben ısmarlarım demem sizce yanlış mı oldu?

İkimiz de öğrenciyiz, o 24, ben 20 yaşındayım. İlk buluşmada o ısmarlamıştı kahveleri, şimdi 400 var çalışmıyorum dedi, ben de bir şey olmaz, bende var veririm dedim. İyi mi yaptım, 300 dolarım var, 100 bozdurmak zorunda kalacağım

Ilk buluşmada o ısmarlamıştı, şimdi 400 TL var deyince ben ısmarlarım demem sizce yanlış mı oldu?
Cevapla