Ahanda şimdi çay koydum çay olmadan olmaz tabii ki deee😁🥰🤗
2 ay
Cevap
19Cevap
Sigarasız olmaz.
Yine mi sen neyse bisi demicem sonra kötü şeyler diyorsun.
Anlaman güzel.
Kötü şeyler diyosun ya insan özür diler haksızlık ettim der gerçekten şaka gbisin cici günler.
Haklıyım niye özür dileyim? sen özür dile.
Pardonnn? Ne özrü dilicem ya tabikide ben haklıyım git kime sorarsan sor rahatsız edici görseller görmek istemiyoruz namahrem denen bir şey var göz zinası oluyor yazık günah yani
Öncelikle site kuralları öğren sonra gel daha site hakkında bilgin yok gelip konuşuyorsun. bir derdin varsa gidip admine sor bakalım admin ne diyecek. görmek istemiyorsan da engelle senin keyfine göre soru mu kaldıracağım ben? hadi yazma daha beni sinirlenmeden.
Bak işte problemin de bu düzgün bir şekilde iletişim kurmayı başaramıyorsun ne bu kin öfke? Ben sana bu kdr sert mi konuşuyorum doğruyu diyene niye düşman oluyorsunuz anlamış değilim soruyla fotonun alakası olmayan bir çok ciplak foto var sırf etkileşim almak için kim oldukları bile belli değil biz kalksak bir tane dini bir şey paylaşalım hemen yobaz bu ayyy burada ne işi var diyip kaldırırlar site kuraliymis neyse bisi demiyorum Allah sizlere akıl fikir bana da sabır versin cidden hayırlı günler🙏
Tanımadığın insanla saygısızca konuşursan aynı şekilde karşılık görmen normal. güle güle.
👎🏻👎🏻
Kahvaltı ile çay ama... evde isem dışarıda isem kahvaltıdan sonra hemen bir americano içerim kendşme gelirim ve yap yakımı hızlanır vucuttq🫢
Kahvesiz asla ama diyarbakırda bir kahve var çok acıydı ismini unuttum aşırı kendine getiriyor😀
Kahveci oldum doğrusu
Kahve direk
Kahvaltı ve kahve
Güne kahveden yanayım
Çaysız olmaz, kahveyi hatırlamam bile.
Ben çaycıyım
Kahvaltıyla çay peşine kahve
Başlangıç çay kapanış kahve
Esrar çekerim
🙄🙄
Çay love you
Bunu sevdim 😂
Kahve olmadan nasıl enerji alıyorsunuz ki
İkiside değilim
Çaycıyız
Afiyet olsun
Hep cay kahve asla güzel kız
Hicbiri
Süt içen tayfadanım
Çay.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kıvırcık selam, misss gibi çay kokusu buraya geldi vallahi 😁🫖
Ben net “ilk bardak çay, ikinci raund kahve” tayfadanım. Sabah şöyle demli bir çay içmeden gözüm tam açılmıyor, kahve daha çok sohbet ve mola arkadaşı gibi geliyor.
Mutfakta da uzun mesaideysem:
- Sabah: Çaycı 😎
- Öğlen sonrası: Kahveci ☕
Bu arada çayı hafif limon dilimiyle denedin mi? Fena ferahlatıyor, tavsiye ederim 😉