Asıl çay içmeden nasıl ayılıyorsunuz onu merak ediyorum 🙂 ülkeden kahveyi çekseler ne yapacaksınız çakma Avrupalılar kafein bağımlıları sizi
Şaka şaka herkesin zevkine kimse karışamaz

Asıl çay içmeden nasıl ayılıyorsunuz onu merak ediyorum 🙂 ülkeden kahveyi çekseler ne yapacaksınız çakma Avrupalılar kafein bağımlıları sizi
Şaka şaka herkesin zevkine kimse karışamaz

#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
Kahve güzel bir ritüel adeta. Gün içinde bilhassa sevdiğimle veya dostlarımla tercih etmek isterim.
Çay da kahvaltı esnasında yiyeceklere eşlik ettiğinde güzel.
Tabiki herkes istediğini içer, aslında mühim olan sevdikleriyle birlikte içmek çay, kahve farketmez. Çocuklar da meyve suyu içer misalen. Sevgi olsun yeter diyorum.. 🍀🍀🧚🧚
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Değilim fakat, türk kahvesi bağımlılığı oldu son 1 aydır. Önceleri hiç içmezdim fal kapatmayı bile bilmezdim. Şimdi fal uygulaması indirdim inanmasam bile zaman geçiyor, eğlenceli. 😄
Ben çaycıyım ama gel görki kafein öneriyorlar. Uyanır uyanmaz vana kimsede kahve hazırlamaz. Anneme desem ikinci gün evlende karın yapsın der😂
Haklı😂
Kahveyi bahane ediyordur belki annen😂
Elin kızınin da başını yakacaklar bunların hepsini kendinde yaparsın
😂
Kahveyi aramam çok fazla, ayılırım valla...
İşte feraset 😂
Bu övgüyü zarafet timsali birisinden duymak inan çok değerli:)
İroni olmadığınu düşünerek tsk ediyorum 😎
Ömrüm hep yalancı iltifatlarla mı geçsin, arada sırada gerçekçi olayım:)
😂anlaşıldı.
Teşekkür ederim.
Rica ederim efendim
Cevap
27Cevap
Sabah kahve keyfim hiç olmadı gadası
Kahve seviyorum
Hiç öyle bir insan değildim ama bugün o kadar uykum vardı ki kahveden destek aldım işe yaradı mı pek bilemiyorum hala bir tembellik var
Ayılırım ama kahveyle güne başlamak daha güzel gelir.
Kahve alışkanlığım yok o yüzden "ayy ben kahve içmeden ayılamıyorum" demem.
Hayır onlardan değilim benim için çaysız olmaz ama kahvesiz olur
Günaydın doğa ana.
Öğrencilik zamanlarımdan beri sabah aç karnına kahve içip hakvaltıda çay içiyorum 🥺
İçmesem olur mu 🤔denemem lazım
Gunaydin evlat
Aç karnıma kahve içsem mide nakli gerekir bana 😂
Bana da gerekti zamanında ülser çıktı ama gectı 😂😂
Gecmis olsun evlat
Eyvallah doğa ana , geçeli çok oldu
Ben onlardanım aynen o benim ben 😃 ama çakma avrupalı da değilim hani 😛
Ver bakim kimliği 😂neyse sen gelin kontenjanindan yırtıyosun uzerine çok gelmiyciimmmm😎
shsjsh :D ama ben alman vatandaşı değilim ya. Arkadaşına çekmişsin vallah her şeyin altında bir şeyler arıyor :D ajan mısınız siz
Asjjdjd yok kız ben kökene bakçaktım sende bi Trabzonluluk belki Giresunluluk seziyorum
Giresunluyum 😃 nasıl sezdin sen onu
Vallahi billahi hissettim 😎
😃 peki madem
İlk Rize diyecektim ama o kadar sert degilsin Giresuna Trabzona kaydim 😂
hıı komik ama sert oluyor Karadeniz insanı değil mi :D ama çok gitmedim ben Giresun’a. Toplasan ömrüm boyunca 4 kere falan ben istanbulcuyum. 😅
E gen çekiyordur evet. Sakin bir karadenizli hiç tanımadım😂
Bizim kanımız hızlı ve coşkulu dolaşıyor damarlarımızda 😅😃 buna inanıyorum
Kahvesiz gayet iyi ayılıyorum, ehtiyar mıyım ben.
Çakma avrupali onlar
Ben güneşin doğmaya uğraştığı anlarda, toprağa ıslatatan çiğ tanelerinin yağışında, uyanığım ben🙄
Saat 5-6 arası uyanıyorum demek istedi 🤔
Cıks, 4.15 uyanıyorum.
Yol sürüyor biraz sonra mutlu son. Dkd
Çok erken.
Öğlen 46 dereceye çıkıyor sıcaklık, o yüzden işçi erken geliyor.
🙁🙁
Hiç aklıma bile gelmiyor 40 yıl içmesem de.. Hatır falan da istemem.. 😄
Kahve de neymiş ya çay varken..
Gizli kahve sever :D
Açıktan sevmez.. 😄
Geçenlerde bi kahve içiyorsun hemde çok seksi bir fincanda hajssha 😃
Ooo neler duyuyoruz 😂 diyoruz hanımcılık kazanacak diye kahveden başla 😎😂
40 yılda bir oluyor o.. 😄
Bir de sen gelince içecem.. O zamana kadar içmiyim ki çok sık içmiş olmayayım..
@Alaçatı_mavisi fincanını görsen, bende yok o fincan 😃 kimsede yok. Gizli kahvekolik kendisi
dimi 😍 @tiryakinimtiryakin
Nifak tohumları serpmeyelim şimdi.. 😂
Asjdjsjsj 😂😂
Yokya.. Çay bitmişti, mesainin bitmesine 10 kala.. 😄
O yüzden mecbur kaldım.. :))
Alaçatı da gördü fincanı.. 😄
Ben fincan neyim görmedim 🤔 ama kahveli soru açarsaniz görürüz asjsjs
Yok ben kafayı yedim öyleyse.. Ya da yedirdi birileri.. 😄
İşte o meşhur fincan.. 😄
https://ibb.co/VjFxFn8
Hayır bu değil.
Hangi renkti.. 😄
Leopar desenli
Aklıma bu geldi :D
Bunu aradim aslinda bulamadim😂😂
Bir şey içmeden de ayılabiliyorum. Kahve içmeden ayılamama durumu bana bir nevi alışkanlık gibi geliyor, bünyeleri ona alışmış. 😂
Kahve sevmem. Ancak sabahları çay içmeyince başımın ağrıdığı doğrudur.
Caya ihanet edemem ben.😍Her daim cay önceliğimdir.
Kahveyi aramam çay varsa gelirim sizin bahçeden domates, biber falanda toplar kahvaltılık ayarlarız
Bazen içiyorum bazende iki kere içiyorum Nescafe 🙄
Şunu içmeden kendime gelemiyorum diyorum her sabah :)
Hayır ne çay ne kahve hiçbirine gerek yok. Güneş doğmuşsa ben aymışımdır.
Yüzünü yıkamadan veya duş almadan ayılamayanlardanım.
Sonrası zevk-i sefa.
Bu soruyu, ayılayım diye kahve içerken görmem :) Çaysız da yapamam kahvesiz de ikiside benim bebeklerim
Kahvesiz ayılmayı bırak yaşamak bile güç...
O kadar yani
Ben çay olmadan ayılamıyorum
Ona söyle acı kahve diyelim exspreesso
hayır öyle değilim ki kahve sevmem
Sabah çay içerim ben öğlenden sonra kahve
Su içmeden ayılamıyorum 🙄
Hayır, kahveyi arada içerim.
içmeden de ayırabiliyorum ama âşığım kahveye 🤎
Kahve tiryakisiyim
Hayırr ben hiçbir şey içmeden ayılıyorum 😆
şu an elimde kahve var :D
Akdeniz insanı çay içer
Hayır kahve çok içmem
Hiç değilim kahvesiz bir ömür yaşarım
oyle ama cayın yerını tutarmı kanka
çay içmeden ayılamıyorum 😄
Kahve severim çok doğrudur
Niye şımarık gibi konuşuyorsun
Her sabah filtre kahve içerim 2 bardak
değilim
Hayır
Çaycıyım.
Hiç sevmem
Kahve severim
Galiba evet
derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?