Size benden güzel, enfes kahve ☕☕ afiyet olsun
"Sabah kahvesiz" ayılamam diyenlerden misiniz yoksa "Çaycıyım ben" mi diyorsunuz?
Size benden güzel, enfes kahve ☕☕ afiyet olsun
Günaydınlar huzurlu sabahlar. Genelde çaycıydım. Çok nadir kahveyle başlardım güne. Ama şu 3 4 gündür bitki çayıyla başlıyorum...(:
Tabikide kahve 😂😂 daha bir yudum bile içmedim
Cevap
23Cevap
Kahvaltı yanında çay olursa harika olur gadası
Çaycıyım ben. Bana 3 bardak çay yeter sabah kahvaltılarında. Ama güzel demlenmiş olacak tadı güzel olacak öyle her çayı da içmem yani.
Ben kahveciyimmm 😅 cay hic aklima gelmez kışın gene icerim ama yazın hic aramam 😅 ama kahvesiz asla 😅😅
İş te bu ya ben çaysız o kahvesiz yapamaz. Tek zıt noktamız o. ☕🐈🎵 Onun sevdikleri işte.
İlkkanın o titremeli sabah yorgunu erkeksi sesi kulaklarımda yankılandı soruyu görür görmez
Kahveyi tanımam etmem, bir hukukumuz yok.. Çay olur mutlaka..
Bir kafede garson şey demişti dünyayı seven çay içer kendini seven kahve içer diye ne kadar doğru tartışılır ama ben kesinlikle kahveciyim
Kahvesiz bir hayat düşünemiyorum❤
Şampiyona ☕ yakışır
Dürüstçe tebrik etmek istedim
Sen de cansın
Kahve cinimm💖😹
Bu da bende olsun 💖☕
Güne göre yerleri farklıdır, iyi günde kahve kötü günde çaydır.
Benim için kahve tutku açılışı mutlaka kahve ile yaparım. Güne çay ile devam ederim.
Çay çay çay 😂
Çaysız yapamam
Sabah çay içiyorum
Sabahları çay tercih ediyorum.
Çaycı Hüseyin'i anmadan olmaz.
Kahvaltıdan sonra kahvemi içiyorum
Kahve kahve 😊
valla ne olsa yer içerim affetmem
hiç öyle şeylerim yok shfsd
kahve ve macha latte
Sabah kahvesi
Çay içerim
farketmez ha çay ha kahve
Çay diyorum.
Yok çay
Kahve tabiki
Çaycıyım
Kahve
Çay.
niye aldattin mihic
Çaysız yapamam
Çaycıyım ben
Kahve candır
Kahvesiz olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?