Ben öyleyim içtim hala kendime gelemedim... Kahve toleransı çok kötü bir şey arkadaşlar...
2 bardak daha içmek gerekiyor...
2 bardak daha içmek gerekiyor...


Evet..
Kahvesiz güne başlayamıyorum. :) Kahve benim yaşam felsefem tutkum hayatım. :) <3
🥹🥹🥹🥹
Lalala <3 :)
🥰🥰🥰❤️❤️❤️
aaa ben eig olmuşum. :D
Hak ettin 🥹🥹
Teşekkür ederim
Üçüncü kahve mi içerken rica ederim
Kahvesiz ayılamıyorum
Felaket önemli
Aşırı önemli
Teşekkür ederim ✌️
İçtim, içiyorum. Bir tane kesmiyor 😅
Afiyet olsun 😌
Cevap
5Cevap
uyanınca beni kendime getiren tek şey kahve gerçekten, onsuz güne başlarsam bir kötü geçiyor günüm nedense
Bir şekilde gelirim ama. Kahve daha çabuk toparlıyor
Aynen öyle, kahvesiz gün başlamıyor bile benim için 😀😀
Hayır kahveye ihtiyaç duymam ayılmak için, öyle rutinim yoktur.
Kahve benim daha da çok uykumu getiriyor. Nedense ters etki yapıyor bende.
Kafein bağımlılığım henüz aktif modda değil
İçmiyorum ya modumu düşürüyor
Jsjsjsj şekerli içmiyorum kilo yapıyor zjjxj
Ben şekerim demiii zjjsj
Hayır ama yapsaydın içerdik
Kaşınan elemanlar kendime getiriyor beni
Bende çay içmeden kendime gelemiyorum 🤣
Neyi 😄
Ha iyi iyi 😄
😄😄
Kervansaray kahve olmalı
Gün içinde içmeyi severim
Hayır su içerim
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar