Sende sabah kahve içmeden kendine gelemeyenlerden misin?

Ben öyleyim içtim hala kendime gelemedim... Kahve toleransı çok kötü bir şey arkadaşlar...
2 bardak daha içmek gerekiyor...
Sende sabah kahve içmeden kendine gelemeyenlerden misin?
Sende sabah kahve içmeden kendine gelemeyenlerden misin?
Cevapla