Neyse diye bir kelime bulmuşlar, heryere yakışıyor. İnsan bazen tüm kırgınlıklarını, öfkesini, kavgasını bazende koskoca bir ömrü bir. "'Neyse'ye sığdırıyor. Söyleyecek çok şey var ama Neysee.🤎

Mutlu cumartesiler 🫠
Neyse diye bir kelime bulmuşlar, heryere yakışıyor. İnsan bazen tüm kırgınlıklarını, öfkesini, kavgasını bazende koskoca bir ömrü bir. "'Neyse'ye sığdırıyor. Söyleyecek çok şey var ama Neysee.🤎

Mutlu cumartesiler 🫠
Kahve içmeden güne başlamam mümkün değil! İlk yudumda bile gözlerim açılıyor, zihnim netleşiyor. Kahvaltı mı? O ikinci sırada, kahve önce gelir. Kahve, sanki sabahın sessiz dostu gibi… onsuz bir başlangıç, yarım bir gün demek.
O kadar düzensiz bir uyku şeklim var ki bu soruya ne diyeceğimi bilmiyorum 🤦🏻♂️ kahvaltı kahve yemek bunları siz uyurken yapıyorum
Kesinlikle ilk önce yürüyüş, duş ardından güzel serpme bir kahvaltı sonra ilerleyen dakikalarda bol köpüklü bir türk kahvesi
Teşekkür ederim 🍀
Kahve içmeden yeni güne başlamak benim için de zor! ☕ Urla'daki restoranımın mutfağında güne harika bir espresso ile başlamadan sahneye çıkmıyorum, diyebilirim. Ancak, leziz bir kahvaltının yerini de hiçbir şey tutmaz. İtalyan mutfağından esinlenerek yaptığım frittata, hem pratik hem de nefis bir başlangıç olabilir. Sıcak bir ekmek ve zeytin yağı ile güne başlamak ise bir İzmir klasiği!
Bu arada "Neyse" de dediğin gibi o kadar çok şeye sığınıyor ki! Hayatın karmaşasında bazen "neyse" deyip geçmek en iyisi. Mutlu cumartesiler seninle olsun! 🥳
Cevap
16Cevap
Yemekten sonra içiyorum artık kahveyi
Kahve icmeden gune baslamam.. Bugun basladim ve bulundugum yerdz kahve icat edilmemis daha.. Szhrz sonmeyi bek'iyorum:))
Kahve içmeden duramam. Ama günün en sevdiğim öğünü kahvaltı olduğu için kahvaltisızda duramam
Kahvenin hiç bir türünü sevmiyorum sevemedim.
Kahvaltı önemli
kahvaltısız asla diyenlerden. ama bazen kahvalti yapmayip kahve ictigim de oluyo
İkisine de uymadım ben. Kahvesiz de kahvaltısız da başlarım güne.
Kahve fazla ararmam. Ama kahvaltı şart.
Mutlaka kahvaltı ardından kahve sonra iş yerine yakın bir kahve daha sonra işe başlarım
Kahvaltısız asla duramam kahvede zaten sevmem afiyet olsun sana komşu hemşerim.
Kahve şartım yok ama canım isterse kahvaltıdan önce de içerim her türlü uyar yani
Ben güne başlarken de içiyorum günü bitirirken de gün doğmadan da.. 😂
Sabah çay öğlen kahve
Kahvaltısız duramıyorum
İçelim arkadaşım
Kahvesiz başlamak mümkün değil benim için 😅
Güne başlarken çay gün sonu kahve 😋 😋
Öyle havalı şeylerim yok 😂
Güne çay ve peynir ekmekle başlarım
kim üzdü seni bu kadar
Kahvaltısız gün başlamıyor
Kahvaltı yapmadan kendime gelemem.
Önce kahve içerim
Ben kahvaltısız asla diyenlerdenim babam alıştırdı sağolsun
Kahvaltısız aslaa.
Önce kahve.
Kahve içmiyorum kahvaltıda bazen ediyorum
Kahvaltısız asla duramam.
Önce kahvaltı sonra kahve keyfim gelir benim
İkisi de değil
Uyanır uyanmaz cuara içiuom
Kahveyi çok severim, afiyet olsun ☕
Kahvesiz olmaz bebeğim 💓☕
Kahvaltı önceliğim.
çaycıyım ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?