Eşim yemeğe iki parça et bıraktım diye olay çıkardı, beni bencillikle suçladı, bu tepki normal mi kim haklı?

Yemeğin içinde bir iki parça kırmızı et bırakmıştım ona diye kocam dünyanın lafını etti eşek gibi çalışıyorum (haftada 2 gün sadece 08-17'de evden çıkar, diğer günler hep evde bugün de sadece tam günlerden biriydi) bana bıraktığı bu dedi, başladı söylendi, bir şeyle daha dedi duyamadım. Ama ağırdı. Beni bencillik, açgözlülük, düşüncesizlikle suçladı (dün 800 gr kırmızı et aldı, beş yemeklik boldu, ben de iki parçasını yani onun iki yemeklik ayırdığını yaptım ama yandı bir kısmı söylemedim sadece çocuk yemek istedi ona verdim dedim, yandı desem kaçta ederdi) Neyse işte sonra ortam durulsun diye gıdıklamak istedim bağırdı bir tane çarpacağım sen nefretle dokunuyorsun bu gıdıklamak değil can acıtmak için yapıyorsun dedi. Ben de tm daha sana asla dokunmam dedim, gelip özür de dilemedi iki saattir konuşmuyor ben de konuşmuyorum. Kim haklı?

Güncellemeler
2 ay
Aç gözlü. Rezil insan kesinlikle. Rezalet çıkarmadan üzülüp söylese içime üzüntü çöker hatam var derdim. Ama o görür gününü.
Eşim yemeğe iki parça et bıraktım diye olay çıkardı, beni bencillikle suçladı, bu tepki normal mi kim haklı?
Cevapla