Kocama dünden kalan yemeği önüne koydum diye bana epey kızdı haklı mı?

8 aylık evliyiz daha çocuğumuz yok haliyle. Dün yaptığım yemeği çok beğendi ve biraz kalmış diye iftara onu koydum. Oruçta tutmadığı halde sordum canının istediği var mı yok diyince ziyan olmasın diye ısıtıp yemekte onu koydum. Ben her gün taze yemek isterim eğer ben çalışıyorsam benim istediğim yemeği yapacaksın diye kızdı ve gitti hala gelmedi
Kocama dünden kalan yemeği önüne koydum diye bana epey kızdı haklı mı?
Cevapla