Öfkeli geldim eve karım başımın etini yedi , haklı mıyım?

Eve geldiğimde beni rahat bırak , duş almadan konuşmayalım diyorum ( her zaman değil ) ama hanım dinlemiyor gelir gelmez saldırıyor bende kalbini kırdım şimdi yatak odasını kitlemiş içli içli ağlıyor

Napıcam?

Haklılıkta önemli değil ağlamasını istemiyorum.

Öfkeli geldim eve karım başımın etini yedi , haklı mıyım?
Cevapla