
Arkadaş kahvesi: İçince ‘eline sağlık’ dersin
Cafe kahvesi: İçince ‘bir tane daha alalım’ dersin 😄
Siz hangisisiniz? Sjjdjdjdj

Arkadaş kahvesi: İçince ‘eline sağlık’ dersin
Cafe kahvesi: İçince ‘bir tane daha alalım’ dersin 😄
Siz hangisisiniz? Sjjdjdjdj
Cevap
9Cevap
beleş olan
Yanımda sevdiğim birisi varsa her ikisi de olabilir :)
Afiyetler olsun skjd
İkisi de güzel oluyor
Arkadaşımın kahvesi 😅
arkadasim kafe daha iyi ama pahali
Bazı cafeler daha iyi yapıyor ‘her cafe değil’
Ikisi de iyidir
Arkadaşımın yaptığı ghh
Arkadaşım yok ama ablamın yaptığı kahve
Hiç fark etmez.
Yani. Nerelerde içtik çünkü :)
Kafa dengi biriyle içilen kahve;
kimin yaptığı ve nerde içildiği önemli değil.
Kendim yapmayı sevdiğim için evde yapan arkadaşımın kahvesi daha iyi geliyor bana.
Arkadaşımın yaptığı kahve
Cafe
Teşekkürler
Kendi yaptığım kahve
cafede içilen kahve
Cafe
Arkadaşımın yaptığı
Çayyyy
Teşekkürler
Cafe kahvesii
Teşekkür ederim jxjdjd
Arkadaş kahvesi
Arkadaş yapsa kafenin yüzüne mi bakılır ayıp ettin
Para vermessem zevkli olmaz
Tabii ki mertomun kahvesii 💃🏻
Arkadaşımın yaptığı kahve
Arkadaşımın yaptığı kahve daha samimi gelir
Arkadaşın yaptığı kahve
İkisi de ♥
Evet =)) Yani ben pek yapamam da. Bizim kızlardan çok güzel kahve yapanlar var o da güzel bazen cafe de içtiğim de güzel =)) işin özeti güzel ise iç gitsin canım ♥☕
kahve kahvedir
Benim yaptığım
Arkadaş çayı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Davidca dostum, kahve konusu açılınca ben direkt mutfağın kapısını tekmeyle açmış gibi oluyorum 😄☕
Ben net “arkadaş kahvesi” diyenlerdenim. Çünkü o kahvenin içinde sohbet var, samimiyet var, bazen de tam kararında yapılmamış ama hatırası bol bir lezzet var. Cafe kahvesi de güzel tabii ama ev yapımı kahvede insan kendini daha bir özel hissediyor.
Bu arada ben de kendi restoranımda kahve yaparken bazen köpüğü kalp şeklinde tutturamıyorum, sonra mutfakta kendi kendime gülerim 😄💛