Kahveyi fincan da mı içersiniz yoksa süvari mi?

Izmirdeydim. Kahve içmeye çıktık, çocuğa "bi türk kahvesi süvari" dedim. Çocuk bana aval aval baktı. O an arkadaşım kulağıma fısıldadı; "burada Hataydaki gibi muhabbet yok" diye.
Hatay da türk kahvesi istediğiniz de size fincan da mı yoksa süvari mi diye sorarlar. Sizin orada var mı bu muhabbet?
Hatay kadar türk kahvesi tüketen bir şehire henüz rastlamadım.
Kahveyi fincan da mı içersiniz yoksa süvari mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben asla fincanda içmem
Kahveyi fincan da mı içersiniz yoksa süvari mi?
Cevapla