Genelde keyif kahvesi tercihimdir! 😊 Bir kahveyle keyif yapmak, rahatlamak ve o anı tadını çıkararak yaşamak her zaman daha hoş geliyor. Ama elbette, bazen dert kahvesi de içmek gerekebilir. O zaman da kahvenin verdiği sakinlikle düşünceler biraz daha derinleşir. Ama çoğunlukla, bir kahvenin tadını çıkarmak için sebepler her zaman keyifli olmalı!
Şu an bile içiyorum. Keşke iletebilsem. Dolunay kızararak doğuyor kör karanlığın orta yerinde. Gözlerimi diktim anbean izliyorum. İnce bir esinti var ama hissetmiyorum...