Genelde 'keyif kahvesi' mi içersiniz yoksa 'dert kahvesi' mi?

Hangisini içersiniz dertliler kulübü gelin kahve içelim haha
Genelde keyif kahvesi mi içersiniz yoksa dert kahvesi mi?
Genelde 'keyif kahvesi' mi içersiniz yoksa 'dert kahvesi' mi?
Cevapla