Eltimin iftar menüsüne göre benim menü zayıf mı kalır, ana yemek olarak ne pişirsem?

Arkadaşlar yaklaşık 2 senelik evliyim. Eltimle de aynı binada oturuyoruz. O 10 senelik gelin.
Geçen sene eltimleri yemek, kahvaltı ve iftara davet ettim ama hiçbirine katılmadılar. Sebebi eşinin gelemeyecek olması oldu hep. İftar için de oruç tutmuyoruz siz oruç tutuyorsunuz öyle gelemeyiz dedi.. aslında başta gelirim deyip sonra böyle dediler sonra yine eşini öne sürdü.
Geçen sene onlar da davet etmemişti bu arada.

Aramızda bir sorun falan yok hani eltim kaç kere bana gelip gitmiştir. Fakat eşiyle gelmediler.

Bu sene iftara davet etmek istediğini söyledi önce ben davet edeyim dedi biz de tamam dedik. Dün eltimlere çıktık eşimle. Eşim Kilisli ama ben Kilis mutfağına o kadar yakın değilim.
Eltim ise alışmış. Menüsü şöyleydi ;

yuvalama çorbası

firik pilavı

kuru patlıcan dolması

içli köfte

salata

turşu

havuç tarator


şimdi ben kara kara düşünüyorum ne yapsam diye.. inanın instagram keşfetim yemek dolu..

köfteli bir şey yapsam basit mi kaçar endişesi oldu..

benim menüm de şöyle olacak ;

çorba

yemeğe göre pilav ( pirinç pilavı ya da bulgur pilavı)

yaprak sarma

fırında kıymalı biber dolması

salata

2 çeşit meze

pizza börek

kuru patlıcan yedik yapmak istemedim.
içli köfte de hiç yapmadım açıkçası yapıp riske atmak istemedim bir de aynısı olmasın menü.

ana yemek önerisi verebilecek olan var mı?

aslında benim yapıp tadını çok beğendiğim bir tarif var

patatesli kıymalı beşamel soslu en son üzerine kaşar peynirli fırın yemeği. Yanına pirinç pilavı ile de güzel oluyor.

Güncellemeler
3 ay
Ha bir de tatlıyı da kendim yapıcam
Eltimin iftar menüsüne göre benim menü zayıf mı kalır, ana yemek olarak ne pişirsem?
Cevapla