Güllaç aslında aşırı abartılmış, tatsız tutsuz bir tatlı değil mi?

En güzel yerlerde de denedim kendim de yaptım yok yav hala peçete hala peçete
Güllaç aslında aşırı abartılmış, tatsız tutsuz bir tatlı değil mi?
Cevapla