Rabbim oruçlarımızı kabul etsin 🤲🏻🥰 siz kalan yemekleri nasıl değerlendiriyorsunuz?

Herkese hayırlı akşamlar, hayırlı iftarlar 🌙
Geçenlerde yaptığım sulu köfte biraz dağıldı. İlk gün yedik ama sonrasında ezildiği için o şekilde tüketemedik. Ziyan etmeye gönlüm razı olmadı, ben de güzel bir çorbaya dönüştürdüm. Mutfakta bereket böyle bir şey…Kalan pilav olursa onu da yayla çorbası yapıyorum 😍 Hem israf olmuyor hem de sofralar bereketleniyor...😍💞🌺❤️🌹🌷 🤍✨
Rabbim oruçlarımızı kabul etsin 🤲🏻🥰 siz kalan yemekleri nasıl değerlendiriyorsunuz?
Rabbim oruçlarımızı kabul etsin 🤲🏻🥰 siz kalan yemekleri nasıl değerlendiriyorsunuz?
Güncellemeler
4 ay
Ss için teşekkürler 🥰😍
Rabbim oruçlarımızı kabul etsin 🤲🏻🥰 siz kalan yemekleri nasıl değerlendiriyorsunuz?
Cevapla