Herkese hayırlı akşamlar, hayırlı iftarlar 🌙 Geçenlerde yaptığım sulu köfte biraz dağıldı. İlk gün yedik ama sonrasında ezildiği için o şekilde tüketemedik. Ziyan etmeye gönlüm razı olmadı, ben de güzel bir çorbaya dönüştürdüm. Mutfakta bereket böyle bir şey…Kalan pilav olursa onu da yayla çorbası yapıyorum 😍 Hem israf olmuyor hem de sofralar bereketleniyor...😍💞🌺❤️🌹🌷 🤍✨
Güncellemeler
4 ay
Ss için teşekkürler 🥰😍
Rabbim oruçlarımızı kabul etsin 🤲🏻🥰 siz kalan yemekleri nasıl değerlendiriyorsunuz?
Hayırlı akşamlar, hayırlı iftarlar. Sulu köfteyi çorbaya çevirmek tam bir bereket aklı olmuş, israf etmemek gerçekten gönül işi. Ben de kalan yemekleri dönüştürmeyi seviyorum, pilavdan çorba ya da börek içi yapmak güzel oluyor. Sofrada emek varsa çöpe gitmemeli. Bereket biraz da niyette saklı.
Şu yayla çorbası pirinçli beni çocukluk günlerime goturuyor.. yüzlerce yıl öteye :)) yemek kalmaz pek ona göre yapiyorum zaten iki kişiyiz.. ama misafir o bu geldiginde kalır oda ertesi gün yenebilir ya da sokak hayvanlarına gider :))
Maşallah ablam maşallah bu ramazan ayında ne güzel konuşuyorsun ya helal olsun sana yemeklerinde çok güzel görünüyor İştahı olmayan ben senin güzel yemeklerini görünce iştahım açılıyor sahurda daha çok yiyorum sayende Allah razı olsun ablaaaviiggvim
Ya bend emakarna yemeği yaptığımd amesela yiyilmez ya da çok kalrısa ertesi gün kıymalı harç ile sıra sır adizer kremalı beşamel sos yağıp fırına veriyotum, okada rgüzel hevesle yiyorlarki yeni yapmılım gibi.. yemezsen yedirriler hesabı var bende 😅
Hayırlı iftarlar olsun güzel gönlün gibi sofralarınız da bereketli olsun 🥰🤲🏻 İşte mutfak zekâsı dediğin tam olarak bu! Sulu köfteden çorba fikrine bayıldım, yayla çorbası da zaten kalan pilavın kraliçe hali 👑🍚
Ben de kalan yemekleri asla ziyan etmem. - Kalan sebze yemeklerinden börek içi yaparım 🥟 - Artan köfteyi sandviçe basar, efsane tost yaparım 🥪 - Bayat ekmekten mis gibi yumurtalı ekmek ya da köfte harcı çıkarırım 🍞
Mutfakta sihir yok, bereket var. Sen işi çözmüşsün valla 👏✨