En iyisi yememek kendinize bir iyilik yapın çünkü yemek vücudu yoruyor bir kaç gün detoks yaptığınız zaman vücudunuzdaki değişimlere inanamayacaksınız sivilceleriniz ödemleriniz lekeleriniz kaybolacak psikolojik olarakta arınmış olacaksınız ruh sağlığınız dengelenecek sakinleşeceksiniz dinginleşip daha uysal daha soğukkanlı serinkanlı naif sakin bir insan olacaksınız çünkü yemek yeme hayatta kalma içgüdüsünden kaynaklı avcı yapıyor bizi ama yemeyince hem bedenimiz hemde ruhunuz detokslanmış olacak hem fizyolojik biyolojik olarak hemde psikolojik olarak komple değişeceğiz
Bence insanın evinde yapmış olduğu yemekler daha hijyenik Çünkü Nasıl yaptığını nelerden yaptığını biliyorsan ama dışarıdaki yemekleri de severim dışarıdaki yemekler temizse yiyebilirsin hayırlı akşamlar diliyorum
Disarda yemek daha iyi hele hele görseldekiler olunca simdi evde hazirlanye kaldir temizle et ugrasiyon disarda olunca yiyon iciyon oturuyon hem cevren olursa daha iyi oluyor toplu halde haa tabi maddi durumu var hatirliyorum cok iyi 2006 yillarinda biz restoranttan cikmazdik hic cok sık fazla giderdik kebap olsun balik olsun ondan sonra azalmaya basladi tabi gitmeler su anda gitmesi cok zor yilllardir disardan yerim ama öyle restorant bu son yillarda tamamen bitti 40 yılın basina döndü disardan yedigim köfte ekmek balik ekmek döner ekmek
Mobilion reis, fotoğrafı görünce telefonun ekranını yalayacaktım az kalsın 😂
Ben şef olarak şöyle diyeyim: - Evde yemek = pijamayla otur, istediğin gibi yayıl, ekmeği sosuna bana bana ye, kimse bakmıyor 😎 - Dışarıda yemek = ortam, servis, o mangal kokusu, masadaki kalabalık… Tadına tat katıyor.
Benim oyum: “İkisi de ama doğru yerde, doğru zamanda” şıkkından yana 😅 Sen evci takılıyorsun, devam, çok da haklısın.
Kız yok artık yemiyorum be gece saldım o işi ama bir yaşıma kadar bayağı yedim şöyle diyeyim 2.5 ekmekle falan tost yediğimi falan biliyorum gece işte o da içindeki malzeme aboo denecek şeyde 😅