Ramazan boyunca kendim yemek yapmayı tercih ediyorum ama bugün biraz rahatsızım. Bu yüzden eşim, "yemek yapmayalım, dışardan söyleriz" dedi. Öyle yapacağız. Siz daha çok dışardan mı söylersiniz yoksa evde mi yaparsınız?
Genelde dışardan söylüyorum.
Tabi ki ev yemeği yiyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İftar için daha çok dışardan mı yemek söylersiniz yoksa ev yemeği mi yersiniz?
Genelde evde yiyoruz. Annem yapıyor ama tabi dediğin gibi bir rahatsızlık söz konusu ise mecburen dışarıdan söylerim bende.. Şöyle 1 kova popeyes tavuğu yeter bana :)
Ramazanda hazır ürün tüketmemeye ve dışardan yememeye gayret ederim. Orucumu içinde ne olduğuna dair emin olmadığım şeylerle açmak istemiyorum. Bu nedenle ev yemeği yerim.
14 yaşından beri kendim yemek yapıyorum sarmadan baklavaya börekten makarnaya her çeşit yemek yapabiliriim :) biz genelde ayda bir kez dışarıdan yemek söyleriz oda farklı tatlar tatmak için hem esnaf zorda katkımız olsun diye
Evde yapıyorum genelde, pandemi döneminde olmasak dışarda da bazen açardık, ama malesef şu an öyle bir durum söz konusu değil pek, bilindik yerlerden sipariş verebilirim tabiki öyle bir ayrım yapmam.
Rahmetli Huysuz Virjinin bir lafi vardi, belki adam yemek yapmadan once seyiyle oynadi, nasil bilebilirim demisti. Benimki de o hesap. Tiksiniyorum ben. Ayni bardakla iki defa cay icmeyen insanim ben. 😔