İftar için daha çok dışardan mı yemek söylersiniz yoksa ev yemeği mi yersiniz?

Ramazan boyunca kendim yemek yapmayı tercih ediyorum ama bugün biraz rahatsızım. Bu yüzden eşim, "yemek yapmayalım, dışardan söyleriz" dedi. Öyle yapacağız. Siz daha çok dışardan mı söylersiniz yoksa evde mi yaparsınız?
İftar için daha çok dışardan mı yemek söylersiniz yoksa ev yemeği mi yersiniz?
Genelde dışardan söylüyorum.
Tabi ki ev yemeği yiyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İftar için daha çok dışardan mı yemek söylersiniz yoksa ev yemeği mi yersiniz?
Cevapla