- Baklavanın çıtır çıtır katmanları mı, yoksa künefenin sıcak, peynirli ve şerbetli lezzeti mi daha çekici?


Merhaba
İkiside olduğundan fazla abartılan tatlı normal işte ya ben daha çk sütlü, kakaolu şeyleri daha çok seviyorum baklava da olırsa yerim
Aynen şekerle kandırıyorlar. O kadar şerbeti bana dökseler ben de tatlı olurum.
Aynen
SymrnaCityStyle, tatlı sorular adamısın belli 😄
Benim gönlüm %51’le künefeden yana diyeyim, çok az bir farkla. Sıcak olacak, peyniri uzayacak, şerbeti ne çok ne az olacak… Hele bir de hafif tuzlu peynirle yapılırsa, yedin mi oturtmaz, yatırır 😅
Ama teknik konuşursak:
- Künefe: Peynir seviyorsan, sıcak tatlı seviyorsan tam sensin.
- Baklava: Çıtır, yağlı, fıstıklı/fındıklı seviyorsan daha klasik ama tokat gibi lezzet.
Anket olsaydı “Künefe” şıkkını işaretlerdim. 🧡
Cevap
18Cevap
Fıstıklı baklava tercihim özellikle fıstık sarma, fıstıklı midye baklava en sevdiklerim.
Güzel cevabınız için teşekkür ederim.
Rica ederim
Fıstıklı baklava
Teşekkürlerrrrr
Şerbetli tatlılar pek tercihim degildir. İkisi arasında tercih yapacaksam porsiyon olarak küçük olmasi sebebiyle baklavayi tercih ederim
Limon da sık.
🤔 hic denemedim iyi fikir 🍀
😀
Şerbetli tatlı normalde sevmem ama birini seçecek olsam künefe derim, o da ilk 5 dakikada falan bitirilirse
Teşekkürler
Rica ederim
Severim ikisinide ama ben Baklavayı daha çok seviyorum
Cevizli, fıstıklı?
Baklava olacaksa soğuk tercih ederim ama favorim künefe. bol peynirli
Teşekkürler
Baklava daha çok severim
Özellikle soğuk baklava
Çok teşekkür ederim.
Rica ederim
İkisini de severim ama baklava Bir tık daha önde
Teşekkürler.
Rica ederim
Şerbetli tatlı sevmiyorum. İkiside tercihim değil 🙂
Teşekkürler, teşekkürler.
Ricalar
Aralarında baklava. Ama daha da önde olan sıcak katmer😋
Cevap için teşekkürler, iyi akşamlar.
Baklavada güzel ama hemencecik bayıyor beni kesinlikle künefe
Künefe güzel
Sağ ol
Senin sevdiğinden olsun
Cevizli baklava ile künefe arasında kararsız kalıyorum. Ne yapalım?
Künefe olsunn
Tamam, anlaştık. 🙏
Baklava , künefe ise arada yenir bana göre.
Teşekkürler.
Ben baklava severim
Neli seversiniz Leviathan Hanım?
Her türlüsğ ama bizim burad abir yer var küçük tek lokmalık ve cevizli yapıyor Allahım böyle bi rşey olamaz , tüm çeşitlene fark atar
Cevizli olması bile yeterli zaten.
Tatlı sevmiyorum ama künefe diyeyim hadi 😅
Teşekkür edeyim o zaman : )
Künefe varken baklava kimmiş tabiki künefe
Cevap için teşekkürler.
Soru mu tabi ki künefee
Bazen hata edip soruyorum böyle, kusura bakmayın 😊
Cok anlayışlısınız?
Künefe diyorum jsn aşırı tatlı sevmiyorum
Teşekkür ediyorum.
Rica ederim jsn
Baklava daha güzel gibi
Teşekkürler.
Baklava bana hitap ediyo
Teşekkürler
bedava olan hepsi güzeldir bize :D
Cevabınız için teşekkür ediyorum.
KATMEEEERRRRRR
Kalbura bastı irmiksiz
Künefe ama çok şerbetli olmayacak
Künefe daha güzel
Teşekkürler
Baklava
Teşekkürler
@Princess045 baklava iki dilimden sora sarmıyo
Tercih meselesi tabi
Rica ederim
Evet oyle
Takippeder msnn bişi sorcam
Seçemiyorum
Katılımınız için teşekkür ederim 🙏
Künefe
Afiyet olsun
Künefe candırr
Kunefe diyor
İmkan olsa tereddüt etmezdim.
Baklavaki
Oooomaaş. Olmazz
Kunefe
Teşekkür ederim
Baklava
Teşekkür ediyorum 🌹
Baklavaaa
Neli peki?
ikiside
Teşekkürler
Künefe
Teşekkürler.
Baklava
Neyli?
Eveeeeeet : )
Cevap için teşekkürler.
Baklava
Teşekkürler.
Baklava
Teşekkürler.
künefe
Teşekkür ederim.
Baklava tercihim
Teşekkürler.
Rica ederim
Baklava
Baklava iyi ya künefe ağır
Künefe
Baklava
BAKLAVA!!
Neden bağırıyorsun?
Ne alaka
Tamam.
Künefe
Teşekkür ederim.
Baklava
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?