Çok Süper Soru için teşekkür ederim @Kizlarsoruyor
Aşure mı yoksa sütlaç mı hangisinin damak tadı daha güzel?
Çok Süper Soru için teşekkür ederim @Kizlarsoruyor
Herkesin damak zevkine göre değişir. Ben açıkçası aşureyi pek sevemiyorum çok tatlı geliyor. Sütlaçta çok tatlı ama en azından aşureden iyi. Bana göre sütlaç :D
İkisini de severim afiyetle yerim. Fakat Aşureyi de Sütlacı da herkes güzel yapamaz. Ehlinden yemek şart. 😂
O zaman Bir gün yap yiyelim
Tatlılar konusunda usta değilim pek açık olacağım🤣🤣🤣
Seni görmek güzel 😂
😂😂kraliçe geri döndü baby! 😜
Sevindim bebeğim 😂
Cevap
18Cevap
İkiside değil bence maalesef ikisini de sevmiyorum
Sağlık olsun
Doğru katılıyorum 👍
Her ikisinide severim ama aşurede daha fazla malzeme olduğu için aşure diyorum
Afiyet olsun abim
Kardeşim benim sağ olasın 🙏🏻
Rica ediyorum abim
Merhabalar
İkisinide severim ama aşure iyi herkes güzel yapamaz
Evet herkes güzel yapamıyor
Sütlacın iyisi zaten zor bulunur. Fırın Sütlaç çok iyi olursa bir kaç kaşık yerim. Ama lezzetli bir aşureyi sıyırmaktan kendimi alamam.
İkisini de severim; ama sütlacı daha çok severim.
Oo ikisinide severim gece gece canım çekti 😅
Sağlık olsun
Aşure sevmiyorum ama sütlaça bayılırım
Bende sütlaç severim
🙃🙂 aynen öyle
sütlacı daha çok severim
Afiyet olsun
Ankara Beyefendisi en iyisi
Anlamadım
Aynen kardeşim
Aşure güzel bana göre.
İkisinide seviyorum...
Sütlaç her zaman öndedir
Sutlac ayni zamanda cok iyi bi tatlı
Sütlaç fırın ama olsun
İkiside ayrı güzel bnce tadı
İkiside iyidir
İkisinide sevmiyorum bee
Aşure daha güzel
Niye seçeyim ikisi dee
Sütlaç ☺
Bence de
☺☺☺☺
Fırın sütlaç
Anne sütlacı
İkisinide sevmiyorum
Sütlaç
Aşure
Sütlaç
Aşure daha güzel
Aşuree
Aşure.
Sütlaç
Aşure
Sütlaç çok severim
Aşure
Aşure
Sütlaç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar