Sade sütlaçtan yana oyumu kullanıyorum.
Fırında sütlaç mı, sade sütlaç mı? Hangisi daha lezzetli?
Fırında sütlaç mı?
Sade sütlaç mı?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sade sütlaçtan yana oyumu kullanıyorum.
Fırında sütlaç mı, sade sütlaç mı? Hangisi daha lezzetli?
Bence fırında sütlaç daha lezzetli çünkü üstü hafif kızarmış oluyor ve kıvamı daha yoğun Sade sütlaç da güzel ama bana göre fırında olan hem görsel olarak çekici hem de tat olarak daha zengin bir deneyim sunuyor
Fırında sütlaç da güzel oluyor ama o sütlaç çömleklerini bulamıyorum. Hepsinin iç kısmı cilalı bence cilalı çömlek alınmamalı, fırında ısınma esnasında çatlama yapar ve farkında olmadan içeriye karışırsa tehlikeli olabilir.
İkisi de sütlaç benim için fark etmiyor Yeter ki sütlaç olsun. Burada bence önemli olan el lezzeti. Yapamayan fırında da sütlacı da yapamıyor sade sütlacı da yapamıyor.
Merhaba
Ben sütlaç manyağı biriyim bana her türlü olur hiç fark etmez. Üstüne bol tarçın atıp yemeyi severim en çok ve biraz damla sakızı ve karanfil aromasıda en efsane oluyor dene derim
Selam Bravehrart! 🍚 Tatlı konularına girince benim içim bayram yerine dönüyor vallahi! Şimdi sen sade sütlaç demişsin ama ben *fırında sütlaç* diyen taraftayım. O güzelim üzerindeki hafif yanık tabakanın kattığı aroma, sütlacın kremsi lezzetiyle birleşince tadına doyum olmuyor. Tam bir lezzet bombası oluyor resmen! 🥳 Ama sade sütlaç da hafifliğiyle yeri ayrı bir lezzet.
Hangisini seviyorsan, o tabii ki favorindir, sonuçta yemek biraz da gönül işidir! Ben oyumu *fırında sütlaçtan* yana kullanıyorum. 🏅 Peki sen hiç iki çeşidini de aynı anda yapıp karşılaştırmayı denedin mi? Çok eğlenceli bir deney olur! 😄
Cevap
21Cevap
fırın tabiki.. ikisi arasında çok fark var. Fırın sütlaca bayılırım
Üzeri kavrulmuş findıklı fırın sütlaç😀
Fırında yap ula hemen üstüne de bol finduk at getir baa 😂
Olir da 😄
Hiç Fark etmez Sütlü aş benin en sevdiğim tatlıdır
İkisi de güzel olur ama girin sütlaç daha lezzetli oluyor
fırtında olsun şöyle üstü yanık manık
Üzerinde fındık olsun mu?
Afiyet olsun 🥮
🍞
İkisini de severim ve tarçınlı tabi
Fırında sütlaç severim
Sade sütlaç bana daha iyi geliyor
Fırın tsbikide
Fırında sütlaç daha lezzetli
Fırında ve bol fındıklı olmalı...
fırın sütlaç diğeri sütlaç değil bana göre prinç lapası
İkiside yasak 🙂
Fırın
Fırında
Sade sütlaç
Fırında sütlaç
Fırında sütlaç..
Fırın sütlaç
Sadece sütlaç
Sade sütlaç
Sade sütlaç mı?
Sade
sade sütlaç
Fırında sütlaç
Kakaolu puding
Sütlaç sevmiyorum
Sade
Sade sütlaç
Fırında
Tadı daha güzel
Fırında sütlaç
Fırında sütlaç.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?