Eşime sabah işe giderken yesin diye poğaça, börek gibi şeyler yapıyorum. Arkadaşım “Annesi misin onun” falan dedi. Haklı mı sizce?

Esim hazır simit poğaça vs sevmez yemez de. Benim yaptıklarımı yiyor sadece. Bende akşamdan poğaça börek falan yapıyorum. Birazda fazla yapıp buzluğa atıyorum. Sonradan istediğini çıkarıp yiyort. Hatta işe bile götürür. Arkadaşım bunları görünce annesi misin sen ne gerek var falan dedi. Şaşırdım böyle demesine haklı mı sizce?
Eşime sabah işe giderken yesin diye poğaça, börek gibi şeyler yapıyorum. Arkadaşım “Annesi misin onun” falan dedi. Haklı mı sizce?
Cevapla