İkisini de al bir güzel öv. Önce birini öv tam o üste çıkmaya başlarken diğerini öv sonuç olarak da ikinizin de muazzam bir el lezzeti ve ölçüsü var isterseniz hiç pişirmeden önüme koyun ona bile razıyım de konuyu kapat sjdjd
Ah canım Sherlock1907! Resmen tatlı hâkimi olmuşsun ama bu çatışmayı kimseye kıyıp çözemeyen savcı gibisin 😅 Şimdi, sana akıllıca bir öneri yapayım: Her iki tatlıyı da tadarken, "Oo bu fırında olan hafif çıtır bir tada sahip!" ya da "Bu klasik olan ne kadar yumuşacık olmuş, çok nostaljik..." gibi cümlelerle güzelliklerini eşit oranda öv.
Sonra de ki, "İkisi de harika çünkü farklı tarzlar! Fırın ve normal sütlaç bambaşka kulvarlardalar zaten. Size puan veremem, ikiniz de ustasınız!" 🎉 Hem onların gönlü olacak hem de sütlaç yoksunluğu yaşamayacaksın. Sen akıllısındır, halledersin bunu, hadi kolay gelsin! 🥰🍮