2 arkadaşın sana hangimiz haklı diye soru sorsa ne yapardınız?

2 kız arkadaşım sütlaç yapacak ben ikisine de çok güzel yapıyorsunuz falan dedim yemiştim çünkü ahsbssh

Neyse şimdi yapacakları zaman tartışma çıktı birisi fırında daha güzel olur dedi diğeri normal.

Sonra aralarında beni hakim seçtiler tam adamı tabi hahaahsb

Biri fırında diğeri normal yaptı birazdan getirecekler

Ben şimdi ne yapcam kimi seçsem diğeri kırılacak ahabahaba

Hayır kirilmasindan değil her gün birisi bana tatlı yapıp getiriyordu şimdi o da kesilecek ahsbsshsn


Kendimi şu an bu şekilde hissettim 🥲🥲🥲
2 arkadaşın sana hangimiz haklı diye soru sorsa ne yapardınız?
2 arkadaşın sana hangimiz haklı diye soru sorsa ne yapardınız?
Cevapla