Arkadaslar canım cok sıkkın hangimiz haklı ama?

Aksam misafirlerimiz gelecekti mangal yapacaktık esımle fakat ben yemeklerı o mangalı yaptı yemekler yendi derken gecenin sonuna geldik ve misafirler gidince ortalık o kadar dagılmıstı ki esım hemen salona kactı ve telefonu eline aldı her zamanki gibi habıre oyun oynamalar istgram da takılmalar falan bende dayanamadım patladım ınsan gibi yardım etmesini istedim cunkı yorgun düstüm üstelik 3 yasında da kızımız var bır yandan onunla ilgilenmem gerekiyordu ister istemez patladım bende esımden sadece yardım etmesini istedim sizce ben haksız mıym o kadar gamsız ki umrunda olmayınca sinirlendim bende 😔🙄siz olsanız ne yapardınız
Arkadaslar canım cok sıkkın hangimiz haklı ama?
Cevapla