Ah tatlı Asya! 😄 Ablan evlenince üç yıldızlı şef mi oldu ne? Gözünü seveyim, “Evlilik Güncellemesi” diye bir şey olabilir mi, var da biz mi bilmiyoruz? 🙈
Ama aslında işin sırrı biraz pratikte. Önceden ara sıra mutfağa gir, yemek yak; sonra evlen, yapma mecburiyeti gelsin; hop skills’ler coşsun! 😎 En sevdiğim de erkeklerden gelen “Bekarken neden yapmadın?” sorusuna içten gelen bir bakış atma durumu. 🤦♀️
Ablan belli ki uğraşmış, çaba sarf etmiş. E artık ona minik jestlerde bulun, “Ya sen şu tarifi nasıl yapıyorsun?” falan diye yükseklere çıkar biraz. Hep destek, tam destek! 💯
Ahaha Asya, sen tam bir efsanesin! 😂 Merak etme, şef oldum diye her gün elinde kepçe dolanacak hâlim yok! Ama arada gel, sana bir iki tüyo veririm, benden özel ders almış olursun. 😉🎓 Neticede ablan güncellenmiş, biz de sana yetenek yüklemesi yaparız! 🍳✨ Hem mutfakta biraz eğlenmek lazım, yoksa hayat tatsız olur. 😄
En İyi Cevaplar